Linux
-
Autor del tema - Entrades: 95
- Membre des de: dv. gen. 25, 2008 1:52
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
- Status: Desconnectat
Linux
Hola, sóc nou i encara no he copsat bé tot aquest Lloc.
Jubilat, avi i tiro de Linux (Kubuntu 7.10) i aMule - KAD. No tinc problemes de baixades copiant la ruta d'enllaç però, ¿Pando?, no sé si rutlla a Linux.
Imagino que, les coses també es poden baixar per ruta d'enllaç.
¿M'ho podeu aclarir?
Jubilat, avi i tiro de Linux (Kubuntu 7.10) i aMule - KAD. No tinc problemes de baixades copiant la ruta d'enllaç però, ¿Pando?, no sé si rutlla a Linux.
Imagino que, les coses també es poden baixar per ruta d'enllaç.
¿M'ho podeu aclarir?
Feliç és qui mai s'ha aturat a esbrinar-ho
-
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
- Status: Desconnectat
Hola benvingut!
Doncs el Pando no funciona sota Linux (o si més no això tinc entès). Si vols descarregar alguna cosa que estigui penjada en Pando, no dubtis a demanar-ho que es pengi per eMule, que segurament no serà cap incovenient. És més, possiblement ja estarà penjat a l'emule encara que no s'hagi notificat.
Passa-t'ho bé a TotRucs!
Doncs el Pando no funciona sota Linux (o si més no això tinc entès). Si vols descarregar alguna cosa que estigui penjada en Pando, no dubtis a demanar-ho que es pengi per eMule, que segurament no serà cap incovenient. És més, possiblement ja estarà penjat a l'emule encara que no s'hagi notificat.
Passa-t'ho bé a TotRucs!

Lo dit, hi ha una versió oficial del pando per linux, i hi ha un programet per fer els "links pandos" nous compatibles amb la versió antiga de linux.
No se per on ho vaig llegir ... però em sona que va ser aquí mateix (a TotsRucs).
------ afegueixo ----
Aquií trobaràs un manual i els programes per ficar el pando al linux
Adéu !
No se per on ho vaig llegir ... però em sona que va ser aquí mateix (a TotsRucs).
------ afegueixo ----
Aquií trobaràs un manual i els programes per ficar el pando al linux

Adéu !