Molt bones...
Doncs ja k hi estem posats... Akest és un dubte k fa ja algun temps k em ronda pel cap...
Amb quin d'akests 3 formats és millor codificar un video?? DivX, XviD o X264?? Fa temps, vaig llegir per algun lloc, k el X264 és el k et dona millor qüalitat... És cert??
Vosaltres amb kin format codificarieu per treure la millor qüalitat als ripejos??
DivX, XviD o X264??
Crec que el que dóna millor qualitat d'imatge es el x264, però potser l'únic dolent que té es que no es pot reproduir en reproductors de sobretaula dvd-divx que hi ha actualment al mercat.
Amb aquest format també es codifiquen molts dels ripejos en alta definició que hi ha a la xarxa.
Jo em quedaria per ara amb el XviD.
Amb aquest format també es codifiquen molts dels ripejos en alta definició que hi ha a la xarxa.
Jo em quedaria per ara amb el XviD.
Doncs, xvid sense dubte.
El DivX es tancat i no me'n fio ... a mes no m'agrada com queden les pelicules.
El x264, promet molt, però encara li queda molt camí. No es compatible amb els "reproductors domestics", i la gent no el sol tenir al PC.
Teóricament comprimeix mes que el xvid, però que enborroneix una mica la imatge.
Xvid, es el mes utilitzat, tant a totsrucs, com a tot el mon del ripeix. Així que jo no ho dubtaria, xvid.
Adéu !
El DivX es tancat i no me'n fio ... a mes no m'agrada com queden les pelicules.
El x264, promet molt, però encara li queda molt camí. No es compatible amb els "reproductors domestics", i la gent no el sol tenir al PC.
Teóricament comprimeix mes que el xvid, però que enborroneix una mica la imatge.
Xvid, es el mes utilitzat, tant a totsrucs, com a tot el mon del ripeix. Així que jo no ho dubtaria, xvid.
Adéu !