Quan ho copio/moc d'una particio a una altra del mateix disc dur, però, sembla que es manté el hash, en canvi.
Això ja ho comento per si algú aquí domina de informàtica i hardware... pot ser que tingui un problema de hardware com que per exemple em falli la controladora Serial ATA? (els dos discs durs son SATA i estan conectats a la controladora integrada a la placa base (SiliconImage, en una placa base ABIT, antigueta ja...)
És que el tema dels discs durs i els arxius corruptes em porta pel camí de l'amargura de fa anys, hi mira que he passat per diferents discs durs, sata, pata (ide), petits, grans... només espero que sigui la placa base (però és que és boneta) o els cables, nosé!
La meva desconfiança en els discs durs o la placa base o l'ordinador en general, i la por que se'm corrompin documents meus, fotos, o coses importants, em fa emprenyar-me i decidir no ampliar més el pc ni fer servir cap component dels que tinc actualment per un pròxim PC, o sigui que me'l compraré nou tot sencer... i això no es tot, també em fa pensar que vull un pc de marca, o un portatil, que dona la sensació q està més provat tot i q no fallarà el hardware... jolin quina mè