Hauppauge WinTV-HVR 900 - Que en penseu?

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
barenaked
Entrades: 198
Membre des de: dj. ago. 30, 2007 22:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:
Status: Desconnectat

Hauppauge WinTV-HVR 900 - Que en penseu?

Entrada Autor: barenaked » dj. gen. 10, 2008 11:00

Finalment els Reis m'han portat un model que no tenia previst, suposo que tot hi ser mags, a vegades els costa trobar segons quines coses.

Així que ara tinc una sintonitzadora hibrida (TDT+Analògic) de la casa Hauppauge, model WinTV-HVR 900 (http://www.hauppauge.fr/Spain/pages/pro ... vr900.html)

I bé, crec que les pegues que li he trobat, de moment, poden ser degudes al meu PC, que es deu començar a quedar antiquadet: quan canvio de canals va lent, quan clico a gravar, es para la visualització i sembla que li costa reproduir la senyal en directe i gravar alhora, quan clico a pantalla completa, sovint es queda negra i haig de provar-ho diverses vegades fins que apareix imatge, igualment quan torno de pantalla completa, la finestra queda negra fins que la moc amb el ratolí, que recupera la imatge.

Malgrat això, el software no l'acabo de veure gaire clar, encara que em sembli interessant l'aplicació de la guia EPG que permet, entre d'altres, programa gravacions mitjançant la guia EPG a través d'internet, accedint al PC remotament...

He llegit en algun missatge de totsrucs que el software DVBViewer és bo, i l'he intentat instalar en versió de prova, i "comprant-lo de maneres alternatives", però no se si l'he sabut acabar d'instalar... és normal que em demani l'usuari i el password cada vegada que entro? Com configuro el tema dels codecs que pregunta tantes coses? Què és això dels plugins q es poden instalar? i, me'n cal algun? .... de fet... és compatible la meva sintonitzadora amb el programa?

Resumint, potser el que necessito abans de res és saber una sola cosa, de moment:

Creieu que hauria d'anar a canviar la sintonitzadora per una altra (per la K-World, per exemple) o no paga la pena la molèstia i aquesta Hauppauge ja està prou bé?

Gràcies per ajudar-me a veure les coses més clares!!!

Aleix

Que torni la millor ràdio nordamericana...

Volem... "WKRP In Cincinnati"!!!

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo

Entrada Autor: aliga » dv. gen. 11, 2008 12:20

Jo tinc aquesta tarja i va molt be. No em pasa res del que comentes, aixi que, com dius, potser deu ser el pc i les seves prestacions.
Jo tinc un HP Compaq DC5700MT Core Duo 4,26Ghz amb 2GB de ram i la tarja de video es una intel integrada a la placa mare. Es de segona ma tret del ebay molt be de preu d'una botiga alemanya. Si vols, ja et dire quina es.

Salut a tothom!!

Autor del tema
barenaked
Entrades: 198
Membre des de: dj. ago. 30, 2007 22:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: barenaked » dv. gen. 11, 2008 15:46

Ep! Merci per contestar!

I fas servir el WinTV (el programa q porta la tarjeta)?? És que ara que he aconseguit fer funcionar el DVBViewer, el WinTV el trobo poc funcional, i una mica lleig de fer servir...

L'únic que passa és que llavors, amb el DVBViewer no puc fer servir el comandament a distància de la tarjeta, però vaja tampoc és greu...

Per cert, he aconseguit programar el DVBViewer amb el Scheduler i tot, i mola molt això que s'encengui el PC per gravar el Polonia, tot ell solet, hehehe.

Per cert, la sintonitzadora aquesta soporta alta definicio? Perque al WinTV ni sortia el canal TVC HD, però al DVBViewer surt, però si el poso, se sent uns segons, la imatge es veu un trocet, i llavors peta. Per això penso que potser si que aniria l' HD amb la tarjeta, però potser és cosa que el meu PC no tira, q és antiguet... és així?
Que torni la millor ràdio nordamericana...

Volem... "WKRP In Cincinnati"!!!

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo

Entrada Autor: aliga » dj. gen. 31, 2008 13:07

Perdo pel retras amb la resposta :oops:

Jo nomes faig servir el programa winTV que ve amb la tarja, aixi que poc puc ajudarte amb el dvbviewer ni amb el tema del HD.

Salut a tothom

Respon