Imagenio

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
toni
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 2:00
Ubicació: Catalonia
Status: Desconnectat

Imagenio

#1

Entrada Autor: toni » dj. nov. 23, 2006 15:26

Bones gent, fa 2 dies que m'han posat imagenio i encara vaig una mica perdut en segons quines coses. Em vam posar un decodificador al menjador i un router ZYXEL P660HW-D1, aixó va suposar no tindre que passar cables desde el menjador fins a la meva habitació. A la habitació i tinc una targeta PCI linksys WMP54G amb una antena que amplifica més que la de serie. M'agradaria tindre molt més bona senyal per poder agafar la senyal aqui al pc i poder capturar alguna coseta de Imagenio. Amb wireless o tinc una mica dificil pq segur que algun moment es tallara i estic pensant o en passar cable per tot el pis o comprarme uns PLC que diuen que van bastant be, a ver si algu em pot donar la seva opinió si us plau.

Moltes gracies.



Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: r5004 » dj. nov. 23, 2006 17:15

Jo l' Imagenio no l'he pogut "destripar" mai, no conec ningú que el tingui i jo no tinc cobertura, però et puc recomanar l'apartat d'Imagenio d'adslzone [url]http://www.adslzone.net/imagenio.html[/url] , sembla que els teus dubtes hi estan solucionats.
Pel que fa a la xarxa: Jo sempre he preferit el cable, en comptes del Wi-fi; més segur, més ràpid i més fiable.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge


Autor del tema
toni
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 2:00
Ubicació: Catalonia
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: toni » dj. nov. 23, 2006 17:29

Moltes gracies r5004 ;)

PD: A ver si hi ha gent que o tingui per aqui xD

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: Ayu » dj. nov. 23, 2006 20:41

A veure, anem per parts.

Si el que vols és veure imagenio al pc has d'eliminar un filtre del router, ja que sinó només el pots veure pel cable, i al eliminar el filtre deixes que qualsevol persona que es connecti a la teva xarxa et pugui gorrejar imagenio (bé, qualsevol que ho sàpiga fer).
A part, has de tenir en compte que la senyal per "aire" s'interromp més fàcilment (i més sovint). Jo prefereixo connectar-ho per cable.

També has de tenir en compte que si vols veure imagenio des del pc no ho podràs fer des del menjador alhora, a no ser que vulguis veure el mateix canal als dos llocs. Tot i que sembla ser que si que serà possible quan passin a emetre en MPEG-4 o HD.

PD: te'l moc a servei tècnic que és més propi d'allà.
Imatge


Autor del tema
toni
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 2:00
Ubicació: Catalonia
Status: Desconnectat

#5

Entrada Autor: toni » dj. nov. 23, 2006 22:51

Ayu merci per respondre i posar-lo on calia el post :P.

Primer de tot, estic pensant en passar cable pero els meus pares m'han dit que el tub que hi ha per passar cables ja esta massa ple i que ja ens vam veure l'ultima vegada per passar un cable, ara lo que potser farem es comprar un parell de PLC que tambe diuen que va molt be, que n'opineu?.

Ja se que hi ha un filtre pero potser si compro aixo m'espero i ja o podre veure més decent i ja em fare a la idea de la bona qualitat sense perde calitat d'imatge per el cami amb la wireless.

Espero que passin aviat a emetre en MPEG-4 o HD com dius tu.

Gracies de nou.

Salut.

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#6

Entrada Autor: Ayu » ds. nov. 25, 2006 0:17

toni ha escrit:ja em fare a la idea de la bona qualitat sense perde calitat d'imatge per el cami amb la wireless.
Actualment la qualitat d'imagenio és inferior a la del tdt, ja que per tenir n tràfic més fluit emeten amb menys resolució (544x576 enlloc de 720x576). Quan solucioni uns problemes (i si me'n recordo) ja posaré un troç de video ripejat d'imagenio i un de tdt perquè en vegis la diferència.
toni ha escrit:Espero que passin aviat a emetre en MPEG-4 o HD com dius tu.
Teòricament ja estan preparant les coses perquè com a molt tard a mitjans de l'any 2007 (posa finals o principis del 2008) ja s'emeti o bé en MPEG4 o HD (teòricament en HD, ja que el MPEG4 l'haurien de tenir llest a finals de febrer, però realment ho veig poc problable).
Imatge


Autor del tema
toni
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 2:00
Ubicació: Catalonia
Status: Desconnectat

#7

Entrada Autor: toni » ds. nov. 25, 2006 1:35

Ayu gracies de nou per contestar :)

Respon