Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.
Moderadors: Petiso, Ayu
-
Autor del tema
citsan_tgn
- Entrades: 16
- Membre des de: dg. abr. 22, 2007 20:37
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: citsan_tgn » dt. des. 18, 2007 21:31
Hola, tinc una web que és NasticTV on em dedico a capturar els resums de partits del Nàstic i reportatges. Ho faig gracies a una capturadora TDT USB d'aquestes que es conecten externes al PC. M'agradaria saber si algu em pot ajudar sobre com capturar del Digital Plus? Amb que ho puc fer? Si ho puc fer amb la capturadora USK ke tinc seria millor pero sino, necessito algun receptor amb disc dur intern? He vist el IPLUS però es que val 390 euros...
Gràcies per l'ajuda
-
DaNoNe
- Entrades: 289
- Membre des de: dc. des. 12, 2007 1:24
- Ubicació: La Nevera
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: DaNoNe » dc. des. 19, 2007 19:35
Ara la captura de Digital+ no es posible a menys que estiguis pagan mensualment com fem alguns. El sistema de Flors (keys) que hi ha en aquets moments no es valid ja que estan pasan tot a Nagra3
a10
-
Autor del tema
citsan_tgn
- Entrades: 16
- Membre des de: dg. abr. 22, 2007 20:37
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: citsan_tgn » dj. des. 20, 2007 22:25
Tinc el Digital Plus totalment LEGAL, pagant cada mes. Per això ho vull saber si ho puc grabar
-
DaNoNe
- Entrades: 289
- Membre des de: dc. des. 12, 2007 1:24
- Ubicació: La Nevera
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: DaNoNe » dv. des. 21, 2007 15:16
si, mira a canal plus botiga i han uns receptors amb disc dur nous que pots grabar el CSD a maxima cualitat, jo estic pensan en comprar un, crec que es el que tu deias el iPlus pero es la canya
-
marujadigital
- Entrades: 173
- Membre des de: dg. nov. 04, 2007 9:10
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: marujadigital » dv. des. 21, 2007 23:38
hola....
mire.ho be abans...no te conexio per a poder extraure lo grabat....
si voleu capturar lo recomanable es un dvd o un Hd Multimedia Emtec que pot capturar video per video compost tret desde el euroconector...no es una maravella pero menys dona una pedra...
salut
deww