S'han esborrat tots els fitxers de "Descarregant"

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
aleixet13
Entrades: 92
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 23:14
Status: Desconnectat

S'han esborrat tots els fitxers de "Descarregant"

Entrada Autor: aleixet13 » dc. nov. 21, 2007 14:04

Se m'han esborrat tots els fitxers de "Descarregant" de l'eMule, algu té alguna solució?

aleixet13

barenaked
Entrades: 198
Membre des de: dj. ago. 30, 2007 22:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: barenaked » dc. nov. 21, 2007 16:40

Ep Aleix! Jo també em dic Aleix, hehe :)

Prova d'anar a la carpeta Temp (per defecte està dins de la carpeta de l'eMule, al mateix lloc que la Incoming) i mira si hi ha els arxius *.part i els *.part.met, un per a cada arxiu que t'estiguéssis descarregant. En principi hi ha d'haver també un *.part.met.bak que és una còpia de seguretat de cada *.part.met, que conté informació sobre la descàrrega (el contingut de l'arxiu és al *.part, molt més gran).

Intenta això: canvia el nom al *.part.met (qualsevol nom) i renombra el *.part.met.bak corresponent a *.part.met, a veure si és el "met" q estava malament i la còpia de seguretat ho soluciona.

Si no funciona hi ha altres utilitats i maneres per recuperar les descàrregues, ja que en principi, tot la informació q ja tenies descarregada es troba al *.part.
Que torni la millor ràdio nordamericana...

Volem... "WKRP In Cincinnati"!!!

kud0gfx

Entrada Autor: kud0gfx » dl. gen. 07, 2008 7:39

Mira que a la configuracio del emule tinguis els temporals a la carpeta temp, recordo quan vaig instalar el xtreme em va modificar las preferencias i s'em va esborrar tot, pero passat el panic inicial i investigant vaig descubrir que era per aixo...

ens veiem

Respon