Editar arxius VOB

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Editar arxius VOB

#1

Entrada Autor: lupinsansei » dt. des. 09, 2014 16:59

Hola gent.
Estic intentant editar arxius VOB d'uns DVDs d'una serie grabada en VHS però no acabo de trobar programes adequats per poder-ho fer. M'interessa només l'audio de la sèrie, evidentment, però de moment vull conservar tot l'arxiu VOB intacte per poder comprobar que tot el capítol està bé, ja que quan capturi l'audio no hi hagi cap error.

Fins ara feia servir el "Chopper XP"; per tallar d'un punt a un altre va molt bé, però res més: ni edita entremig de l'arxiu, ni enganxa, ni res. Miro de trobar un programa que els pugui editar: tallar, enganxar, editar una part d'entremig per esborrar i deixar la resta de l'arxiu intacte, que no desplaci l'audio un cop s'ha editat, en poques paraules poder editar l'arxiu VOB sense que quedi afectat per l'audio ni per la imatge i que el resultat pugui quedar un arxiu VOB igual. El Chopper XP et deixa com a resultat un arxiu VOB ben igual i no afecta en res, aquesta es la part bona que té.

A més a més m'ha sortit un imprevist amb uns arxius VOB: fins ara quan editava un arxiu d'aquest format, quan l'obria amb el Chopper XP, la duració era de 58 minuts aproximadament per cada arxiu d'1 GB, però ara tinc arxius d'1 GB que duren 1 minut... i, és clar, no es pot editar adequadament. Alguna idea pel qual es així? Potser perquè son extrets d'una VHS en qualitat LP o així? Ho pregunto perquè em penso que les altres VHS eren amb qualitat... emmm... normal? Vull dir que aquestes eren cintes de 4 hores de duració i al fer-les LP han passat a durar 8... suposo que això ha afectat als VOB del DVD.

Espero que em pugueu ajudar colla, vull seguir amb aquesta serie que estic segur que molts espereu amb candeletes...
Ja em direu!!!!




Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Editar arxius VOB

#2

Entrada Autor: Ferriol » dj. des. 11, 2014 10:00

Hola lupinsansei,
Jo faig servir el Sony Vegas, amb una versió antiga en tindràs prou, pots carregar els Vobs, fer totes les modificacions que vulguis i després si vols només renderitzar l'àudio.

Una salutació
Salut i sort
Imatge


Autor del tema
lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: Editar arxius VOB

#3

Entrada Autor: lupinsansei » dj. des. 11, 2014 12:12

Gracies Ferriol!
Saps d'algun enllaç on poder trobar-ho per descàrrega directe i gratuit crakejat i tot? O al menys saber la versió que fas servir.


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Editar arxius VOB

#4

Entrada Autor: Ferriol » dj. des. 11, 2014 14:09

Faig servir la 10.
Salut i sort
Imatge

Respon