Base de dades de notícies i meteorologica

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Base de dades de notícies i meteorologica

#1

Entrada Autor: shinnosuke » dt. juny 24, 2014 23:23

Bones companys.

Estic a una associació on estic mirant de fer una base de dades de notícies.
Aquesta base de dades constaria en:
Títol de la notícia , una mica de text , i afegir imatges.
On que aquesta base de dades pugui modificar, suprimir a mesura que la notícia vagi caducant.
No recordo gens de PHP y MYSQL , he trobat a internet alguns tutorials però no trobo el que necessito realment, la cosa seria fàcil, una plana on surti les noticies a cada vincle que a la part superior es vegi els menus estàtics de la pàgina que aquí també tinc un problema, fer un menú desplegable per què sigui reduït i es vegi una foto amb el logo de l'Associació de veïns, però aquesta part no em surt ja que fa 4 anys que no faig disseny de pàgines web i no recordo gaire la teòrica.

Per altra banda i això seria per mi , una base de dades que es vagi formant com un calendari o una taula, on surti les dades
el dia, temperatura màxima, temperatura mínima, temperatura de xafogor, i pujar les imatges del símbol segons el temps que hagi fet, i una breu descripció.

El que més necessitaria és aquesta base de dades de notícies, però no em surt i no sé com començar i com fer-la ja que no recordo gens de PHP..

Com puc començar a fer aquesta base de dades, necessitaria ajuda en començar ja que en lloc de fer una pàgina molt simple amb els vincles, estaria molt bé una BD estaria tot molt mes bé ordenat.

Algun suggeriment idea?

Gràcies i espero que em pogueu ajudar a fer aquesta BD de notícies/novetats i del temps, que amb les dues també s'hauria d'afegir una pàgina on s'ha de identificar amb usuari i contrasenya.

Salut i gràcies!!



Respon