Treure subtítols incrustats

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
Teucre
Entrades: 15
Membre des de: dv. oct. 27, 2006 23:51
Status: Desconnectat

Treure subtítols incrustats

Entrada Autor: Teucre » dt. nov. 07, 2006 15:26

És posible treure els subtítols incrustats d'un arxiu AVI?
:roll:

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dt. nov. 07, 2006 15:36

La resposta rapida: si.
La resposta lenta ..... no val la pena :-p

Ara en serio, per treure els subs de un avi, s'ha de agafar cada subtitul, fer una mascara, i passar un filtre ...... això per cada subtitul, o sigui, que es una matada. I el resultat, dista mol de la perfecció.

Adéu !
Imatge Imatge

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)

Entrada Autor: DeivitTustei » dt. nov. 07, 2006 19:03

Jo estic per crear la Plataforma Contra els Subtítols Incrustats. No entenc la fal·lera que té la gent en incrustar els subtítols als videos, quan en .srt o .sub funcionen perfectament en qualsevol reproductor de sala d'estar (en castellà en diuen "reproductor de DVD de salón", però nosé com es deu dir en castalà :lol: ) mínimament decent, per no parlar que en un PC li pots fer menjar el què vulguis (i és un PC el que haurà de tenir la gent al menjador de casa, a la llarga).
Imatge

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Entrada Autor: Ayu » dt. nov. 07, 2006 20:01

la utilitat dels subtítols incrustats més que res és per poder donar diferents estils a aquests per a formats que no accepten "streams" de subtítols. O per exemple per a canviar la mida dels subtítols ja que la mida per defecte dels arxius srt pot resulta massa petita. Per exemple, a me mare li haig d'incrustar els subtitols de lost per poder-los fer més grans ja que sinó s'ha de posar les ulleres per a llegir-los.
Imatge

DeivitTustei

Entrada Autor: DeivitTustei » dt. nov. 07, 2006 20:26

Ayu ha escrit:la utilitat dels subtítols incrustats més que res és per poder donar diferents estils a aquests per a formats que no accepten "streams" de subtítols. O per exemple per a canviar la mida dels subtítols ja que la mida per defecte dels arxius srt pot resulta massa petita. Per exemple, a me mare li haig d'incrustar els subtitols de lost per poder-los fer més grans ja que sinó s'ha de posar les ulleres per a llegir-los.
És veritat que els reproductors domèstics (ara m'ha sortit la paraula :lol: ) no permeten canviar el format de la lletra. En això tens raó, però al PC pots fer-ho com vulguis. La solució: fer servir el PC sempre!
Imatge

Autor del tema
Teucre
Entrades: 15
Membre des de: dv. oct. 27, 2006 23:51

Entrada Autor: Teucre » dc. nov. 08, 2006 20:14

:?

Moltes gracies per les explicacions, ho preguntava dons de la pel·lícula Go Fish, només trobo un RIP francés i porta els sub incrustats...

seguiré cercant
:roll:

Josep M.
Entrades: 705
Membre des de: dt. oct. 31, 2006 13:46

Entrada Autor: Josep M. » dc. des. 06, 2006 19:17

Pel que tinc entés hi ha dues maneres de posar subtítols:
  • ·Incrustats com a imatge superposada i no amagable.
    ·Incorporats dins de l'AVI amb possibilitat de mostrar-los o amagar-los. En aquest darrer cas és possible tenir-ne en més d'una llengua.
A mi personalment el cas dels incorporats no em molesta, ja que per defecte no surten, i si els vols els pots mostrar.
Per cert, en les pel·lis que penjo, he intentat posar-hi subs incorporats i no me n'he sortit. Si algú sap com fer-ho, que m'ho expliqui, si us plau...

DeivitTustei

Entrada Autor: DeivitTustei » dc. des. 06, 2006 19:21

Josep M. ha escrit:Pel que tinc entés hi ha dues maneres de posar subtítols:
  • ·Incrustats com a imatge superposada i no amagable.
    ·Incorporats dins de l'AVI amb possibilitat de mostrar-los o amagar-los. En aquest darrer cas és possible tenir-ne en més d'una llengua.
A mi personalment el cas dels incorporats no em molesta, ja que per defecte no surten, i si els vols els pots mostrar.
Per cert, en les pel·lis que penjo, he intentat posar-hi subs incorporats i no me n'he sortit. Si algú sap com fer-ho, que m'ho expliqui, si us plau...
Jo nosé si l'AVI té capacitat de tenir una pista per a subtítols que es puguin mostrar o no mostrar... L'OGM i l'MKV segur que sí.

Hi ha una altra manera, que és tenint un arxiu a part amb el subtítols (.srt o .sub). Jo és el que utilitzo sempre tan a l'ordinador com al DVD de la tele.
Imatge

Respon