Treure subtítols incrustats
-
- Entrades: 272
- Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
- Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
- Status: Desconnectat
Jo estic per crear la Plataforma Contra els Subtítols Incrustats. No entenc la fal·lera que té la gent en incrustar els subtítols als videos, quan en .srt o .sub funcionen perfectament en qualsevol reproductor de sala d'estar (en castellà en diuen "reproductor de DVD de salón", però nosé com es deu dir en castalà
) mínimament decent, per no parlar que en un PC li pots fer menjar el què vulguis (i és un PC el que haurà de tenir la gent al menjador de casa, a la llarga).

-
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
la utilitat dels subtítols incrustats més que res és per poder donar diferents estils a aquests per a formats que no accepten "streams" de subtítols. O per exemple per a canviar la mida dels subtítols ja que la mida per defecte dels arxius srt pot resulta massa petita. Per exemple, a me mare li haig d'incrustar els subtitols de lost per poder-los fer més grans ja que sinó s'ha de posar les ulleres per a llegir-los.

-
És veritat que els reproductors domèstics (ara m'ha sortit la paraulaAyu ha escrit:la utilitat dels subtítols incrustats més que res és per poder donar diferents estils a aquests per a formats que no accepten "streams" de subtítols. O per exemple per a canviar la mida dels subtítols ja que la mida per defecte dels arxius srt pot resulta massa petita. Per exemple, a me mare li haig d'incrustar els subtitols de lost per poder-los fer més grans ja que sinó s'ha de posar les ulleres per a llegir-los.

Pel que tinc entés hi ha dues maneres de posar subtítols:
Per cert, en les pel·lis que penjo, he intentat posar-hi subs incorporats i no me n'he sortit. Si algú sap com fer-ho, que m'ho expliqui, si us plau...
- ·Incrustats com a imatge superposada i no amagable.
·Incorporats dins de l'AVI amb possibilitat de mostrar-los o amagar-los. En aquest darrer cas és possible tenir-ne en més d'una llengua.
Per cert, en les pel·lis que penjo, he intentat posar-hi subs incorporats i no me n'he sortit. Si algú sap com fer-ho, que m'ho expliqui, si us plau...
-
Jo nosé si l'AVI té capacitat de tenir una pista per a subtítols que es puguin mostrar o no mostrar... L'OGM i l'MKV segur que sí.Josep M. ha escrit:Pel que tinc entés hi ha dues maneres de posar subtítols:A mi personalment el cas dels incorporats no em molesta, ja que per defecte no surten, i si els vols els pots mostrar.
- ·Incrustats com a imatge superposada i no amagable.
·Incorporats dins de l'AVI amb possibilitat de mostrar-los o amagar-los. En aquest darrer cas és possible tenir-ne en més d'una llengua.
Hi ha una altra manera, que és tenint un arxiu a part amb el subtítols (.srt o .sub). Jo és el que utilitzo sempre tan a l'ordinador com al DVD de la tele.