Dimarts passat, em vaig instal·lar la versió de l'eMule 0.48a Morpht v10.0 i per error, se'm van borrar tots els servidors. Vaig anar a una web i em vaig baixar els que segons ells eren els millors (DonkeyServer No1, big bang...). Ara sempre se'm connecta al DonkeyServer no1, cosa que abans era impossible, no hi havia manera de conectar-se.
Però el problema bé ara. No baixa. L'eMule no baixa. Arriba a unes velocitats de com a molt 3 o 4KB per segon. No més.
Us poso un exemple. Des de dimecres m'estic baixant els dos capítols d'Herois. Les altres setmanes, els dissabtes ja els tenia baixats tots dos, avui, l'un el tinc a 14% i l'altre a 15%. Es acollonant. Un altre exemple, els capítols d'IMP, porto baixant-me des de dimarts o dimecres 5 capítols (Seguretat, Lasagna, Spaniels, l'Aniversari i l'Excursió) i encara s'estan baixant tots. Un el tinc a un 4,4%, l'altre a 41,2% (aquest és el que el tinc més baixat...).
No sé que passa, no sé si és que tinc alguna cosa mal configurada, no sé, o alguna cosa dels servidors... espero que algú de vosaltres em doni un cop de mà!
Salut i gràcies,
Gerard
P.D.: En canvi veig que tinc molta més gent baixant coses meves.