Problemes amb la visualitazació de pel·lícules
Problemes amb la visualitazació de pel·lícules
Hola a tots,
Fa dos dies que conec aquesta web, i m'ha agradat molt la possibilitat de poder descarregar les pel·lícules en català.
He descarregat Pa negre i algunes més, però en el moment de la visualització, la imatge no avança, és a dir, es mostra completament parada i si avance els minuts, arriba on li he demanat però continua amb l'imatge aturada.
La meva pregunta era si açò es deu a la falta d'agun codec o que al descarragar l'arxiu ha sofrit algun error.
Espere la vostra resposta.
Moltes gràcies
Fa dos dies que conec aquesta web, i m'ha agradat molt la possibilitat de poder descarregar les pel·lícules en català.
He descarregat Pa negre i algunes més, però en el moment de la visualització, la imatge no avança, és a dir, es mostra completament parada i si avance els minuts, arriba on li he demanat però continua amb l'imatge aturada.
La meva pregunta era si açò es deu a la falta d'agun codec o que al descarragar l'arxiu ha sofrit algun error.
Espere la vostra resposta.
Moltes gràcies
-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
- Status: Desconnectat
Re: Problemes amb la visualitazació de pel·lícules
segurament sigui tema de còdecs... quin reproductor fas servir?eleina ha escrit:La meva pregunta era si açò es deu a la falta d'agun codec o que al descarragar l'arxiu ha sofrit algun error.
perquè no proves el MPC-HC?
Adéu!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
Hola,
El reproductor que utilitze és el predeterminat per windows, "windows media player"
He intentat instalar els que m'has dit, però la meua versió del sistema operatiu no és compatible.
Quines altres opcions em queden?
Gràcies de nou
El reproductor que utilitze és el predeterminat per windows, "windows media player"
He intentat instalar els que m'has dit, però la meua versió del sistema operatiu no és compatible.
Quines altres opcions em queden?
Gràcies de nou
-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
- Status: Desconnectat
a mi m'agrada més el MPC
quin SO fas servir? per al windows 95, 98, ME, etc... t'anirà bé el MPC "antic": http://sourceforge.net/projects/guliver ... 20Classic/
prova'l.

quin SO fas servir? per al windows 95, 98, ME, etc... t'anirà bé el MPC "antic": http://sourceforge.net/projects/guliver ... 20Classic/
prova'l.
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
Ara si!! Ja puc veure les pel·lícules sense problemes!
Moltes gràcies als dos
Moltes gràcies als dos