Acabar de configurar el DVBviewer
-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
- Status: Desconnectat
Re: Acabar de configurar el DVBviewer
Una cosa molt interessant que ja fa dies que volia compartir, serveix per a continuar acabant de configurar el DVBviewer, tot i que l'aplicació no canviara, sera més maca. Sòn els logotips dels canals que tinc sintonitzats.
A part del mateix DVBviewer també es veuran els logos a l'EPGplus i al web del RecService.
S'han de descomprimir dintre de c:\Program files\DVBViewer\Images\Logos
http://rapidshare.com/files/243840170/Logos.rar.html
Adéu.
A part del mateix DVBviewer també es veuran els logos a l'EPGplus i al web del RecService.
S'han de descomprimir dintre de c:\Program files\DVBViewer\Images\Logos
http://rapidshare.com/files/243840170/Logos.rar.html
Adéu.
- Fitxers adjunts
-
- Logos.rar
- (57.36 KiB) S’ha baixat 142 vegades
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
-
- Entrades: 16
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 22:46
- Ubicació: Esplugues de Llobregat
Una pregunta, amb aquest fantastic programa es pot veure el 3HD? Fa falta algun pluguin?
-
Doncs veure canals en HD si que es pot, però com jo no en rebo cap no ho he provat. El que et fara falta es un codec adequat, però jo no se quin es el millor, a veure si algu (Ayu, Oliana,
...) ens ho pot dir.

-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
El codec que s'utilitza per la imatge del canal 3HD és el H264, així que necessitaràs un códec que tracti amb aquest estàndard.spk2010 ha escrit:El que et fara falta es un codec adequat, però jo no se quin es el millor
L'únic que et puc recomanar, és el CoreAVC versió Professional 1.9.5 (última versio). Dic última versió, perquè a mi una versió de fa un any i mig (la 1.6.0) em donava problemes de descodificació.
N'hi ha d'altres de códecs que descodifiquin en H264 (Cyberlink en té un, els ffdshow també porten el livabcodec.. etc) però t'ofegaran l'ordinador doncs no són tant lleugers i et faran treballar al límit el processador.
Pel so necessites tenr instal·lat un codec AC3, i et recomano el AC3Filter, també sense dubte el millor.
-
Una altre cosa que fins ahir no sabia:
a partir de la v4.0, es pot sel·leccionar el català com a idioma del DVBviewer

a partir de la v4.0, es pot sel·leccionar el català com a idioma del DVBviewer

-
Des de fa dos dies ja tenim a punt la 4.2.1
http://www.dvbviewer.info/forum/index.p ... opic=35263
Adéu!!
http://www.dvbviewer.info/forum/index.p ... opic=35263
Adéu!!
-
Hola companys!!
Tinc uns dubtes, avera si podeu donarme un cop de ma.
La meva configuracio es la seguent:
DvbViewer Pro 4.2 + WinTv-4000 + Win XP SP2 + molts pluguins.
E aconseguit fer Streaming del PC on tinc la sintunitzadora i el DvbViewer, al meu MAC amb la ajuda de un pluguin que es diu NETStreaming i VLC.
Pero no consegueixo poder cambiar de canal desde el MAC utilitaznt el VLC.
Crec a ver llegit, que amb Web Interface que es un adoon per al DvbViewer, pots cambiar els canals via streaming.
Me baixat el Web Interface, pero no aconsegueixo entendre com funciona, avera si algu em pot donar un cop de ma o sap un altre metode per poder cambiar de canal via streaming.
Si voleu puc ajudarvos a configura DvbViewer per a visualitzar canals HD, cardsharing, streaming i tot lo que e aconseguit fins ara fer amb aquet favulos programa.
Gracies!!
Tinc uns dubtes, avera si podeu donarme un cop de ma.
La meva configuracio es la seguent:
DvbViewer Pro 4.2 + WinTv-4000 + Win XP SP2 + molts pluguins.
E aconseguit fer Streaming del PC on tinc la sintunitzadora i el DvbViewer, al meu MAC amb la ajuda de un pluguin que es diu NETStreaming i VLC.
Pero no consegueixo poder cambiar de canal desde el MAC utilitaznt el VLC.
Crec a ver llegit, que amb Web Interface que es un adoon per al DvbViewer, pots cambiar els canals via streaming.
Me baixat el Web Interface, pero no aconsegueixo entendre com funciona, avera si algu em pot donar un cop de ma o sap un altre metode per poder cambiar de canal via streaming.
Si voleu puc ajudarvos a configura DvbViewer per a visualitzar canals HD, cardsharing, streaming i tot lo que e aconseguit fins ara fer amb aquet favulos programa.
Gracies!!
-
El dia 20 van publicar la versió 4.8: http://www.dvbviewer.tv/forum/topic/453 ... er-pro-48/
La vaig instal·lar ahir, i de passada vaig instal·lar també el nou Recording Service1.7.1 per a substituir l'EPGplus.
Com que des de fa unes setmanes tinc bastants errors en *totes* les captures, suposo que sem deu haver tornat a fer malbé el capturador USB (un de molt sencillet, em va costar menys de 20€) ja que el tenia en funcionament les 24 hores del dia. Amb el DVBViewer Recording Service únicament s'engegara per a actualitzar l'EPG i fer les gravacions programades.
Adéu!!
La vaig instal·lar ahir, i de passada vaig instal·lar també el nou Recording Service1.7.1 per a substituir l'EPGplus.
Com que des de fa unes setmanes tinc bastants errors en *totes* les captures, suposo que sem deu haver tornat a fer malbé el capturador USB (un de molt sencillet, em va costar menys de 20€) ja que el tenia en funcionament les 24 hores del dia. Amb el DVBViewer Recording Service únicament s'engegara per a actualitzar l'EPG i fer les gravacions programades.
Adéu!!
-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Gràcies per l'avís, ara m'actualitzaré!spk2010 ha escrit:El dia 20 van publicar la versió 4.8: http://www.dvbviewer.tv/forum/topic/453 ... er-pro-48/
Adéu!!
Jo fins ara ja feia servir el "DVBViewer Recording Service" (versió 1.5.0.31) en comptes del EPGPLus que feu servir vosaltres. Es pot programar perquè cada dia faci un autosearch de la EPG, i cada dia cerqui els programes desitjats per títol, subtítol o descripció. A mi em va de conya, i a sobre es pot fer servir (i programar) remotament.
Ah, i treballa sempre en segon pla, sense engegar el DVBviewer.
[hide]

Salut!