Les pelis de "l'oeste" a TV3
Re: Les pelis de "l'oeste" a TV3
Tens els conceptes equivocats !
Cap aparell grava per HDMI. El HDMI es la sortida de Vídeo.
El que necessites es un aprell que gravi de TDT al suport que sigui, per exemple un disc dur. I aquesta connexió es sol fer per USB.
Adéu !
Cap aparell grava per HDMI. El HDMI es la sortida de Vídeo.
El que necessites es un aprell que gravi de TDT al suport que sigui, per exemple un disc dur. I aquesta connexió es sol fer per USB.
Adéu !

Ja està vist que la meva creu és tenir els conceptes equivocats. Ho tinc assumit 

Doncs ja ho vaig provar... i res tot i gravar en .ts només capturava una pista d'àudio...Oliana ha escrit:Doncs estarem esperant a que la facisKaku ha escrit:No se si grava dos canals d'audio i subtítols, a veure si puc fer una prova i així ho comprovo.

Vaig enviar un mail al "meu" tècnic en so i imatge que ja és com de la família (pobret) i m'ha dit el següent:
Jo faig servir el divico de tvix, te 500 gb, val 650 € amb la tarja tdt, és dels que he probat, el que més m'agrada
M'imagino que, per aquest preu, a més de dual i subtítols et deu fer el cafè. Tot i que m'he mirat la pàgina del Divico i no veig enlloc que digui que grava el dual i els subtítols. Vosaltres en sabeu res?
Jo faig servir el divico de tvix, te 500 gb, val 650 € amb la tarja tdt, és dels que he probat, el que més m'agrada
M'imagino que, per aquest preu, a més de dual i subtítols et deu fer el cafè. Tot i que m'he mirat la pàgina del Divico i no veig enlloc que digui que grava el dual i els subtítols. Vosaltres en sabeu res?
Es una animalada 650 euros !!!
Lo dels subtítols es imprescindible ?
Adéu !
Lo dels subtítols es imprescindible ?
Adéu !

Home... m'agradaria
M'agrada sentir la veu original dels actors però necessito subtítols. I no sempre sóc a casa per veure la peli en directe i me l'haig de gravar.
M'agrada sentir la veu original dels actors però necessito subtítols. I no sempre sóc a casa per veure la peli en directe i me l'haig de gravar.