Reconfigurar Còdec Xvid [AJUDA AVIDEMUX]
Re: Reconfigurar Còdec Xvid [AJUDA AVIDEMUX]
una cosa es el gordian i altra els codecs que t'has de baixar apart,despres el codec el pots "tunear" com vulguis des del gordian si vols
-
Autor del tema - Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
- Status: Desconnectat
Bones a tots!
M'he mirat unes quantes web del programa, m'he barallat una mica amb ell... I la veritat és que el programa és bastant intuïtiu. Incorpora molts filtres, està en català, funciona amb MAC OS X, fa crop, et deixa triar el tamany i resolució del vídeo... etc etc. Sembla fàcil. Aquesta nit provaré de fer "Vinagre" amb aquest programa.
L'únic problema que té, és que, el filtre del delogo, funciona diferent del Virtualdubmod, i, per tant, de moment hauré de fer els vídeos sense delogo (sé que alegraré a alguns...
)
De moment en teoria no cal que pengeu res meu, ja ho aniré fent jo, però sense delogo.
Ja us avisaré si la cosa va malament...!
Salut i gràcies a tots!!
Gerard
M'he mirat unes quantes web del programa, m'he barallat una mica amb ell... I la veritat és que el programa és bastant intuïtiu. Incorpora molts filtres, està en català, funciona amb MAC OS X, fa crop, et deixa triar el tamany i resolució del vídeo... etc etc. Sembla fàcil. Aquesta nit provaré de fer "Vinagre" amb aquest programa.
L'únic problema que té, és que, el filtre del delogo, funciona diferent del Virtualdubmod, i, per tant, de moment hauré de fer els vídeos sense delogo (sé que alegraré a alguns...

De moment en teoria no cal que pengeu res meu, ja ho aniré fent jo, però sense delogo.
Ja us avisaré si la cosa va malament...!
Salut i gràcies a tots!!
Gerard

-
- Contacta:
Us he afegit a la carpeta d'intercanvi el meu primer fitxer amb l'Avidemux, que és el Temps d'aquest vespre.
A veure què us sembla el resultat.
Salut!
Gerard
A veure què us sembla el resultat.

Salut!
Gerard

-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
La qualitat és molt bona
, cap objecció
filant prim, li falta 2 de crop a dreta i esquerra

filant prim, li falta 2 de crop a dreta i esquerra

-
- Contacta:
Sí, abans sempre feia un crop total als marges negres. Però últimament no ho faig, perquè si vull que quedi en un 16:9 real he de fer un crop igual a cada cantó, i com que hi ha alguns programes que tenen uns marges negres molt bèsties, prefereixo fer un petit crop a cada cantó abans que res, ja que si em passo, alguns reproductors de DVD veuran la imatge massa tallada.conradtgn ha escrit:filant prim, li falta 2 de crop a dreta i esquerra

Salut i gràcies!
Gerard