AC3 reBitrate (BeSweet + Aften GUI) v1.0.9
-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
- Status: Desconnectat
Re: AC3 reBitrate (BeSweet + Aften GUI) v1.0.9
Ja que t'hi poses, què tal per a completar l'eina (i que sigui la de referència per a converitr àudios a Ac3), que també pugui convertir un DTS a Ac3, un AC3TrueHD a Ac3 i un Dolby Digital Plus (DD+) a Ac3?
De moment he aconseguit convertir AC3TrueHD a AC3 passant-lo a un wav de 6 canals amb el eac3to i aquest wav 5.1 després convertint-lo a AC3 amb l'AftenGUI.
Salut!
De moment he aconseguit convertir AC3TrueHD a AC3 passant-lo a un wav de 6 canals amb el eac3to i aquest wav 5.1 després convertint-lo a AC3 amb l'AftenGUI.
Salut!
-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
Pero ojo amb el gain que si es puja massa es distorsionen els sons forts (explosions, cops, crits...) i segons com els molt greusarakelov ha escrit: Si vols proposo una millora: afegir-li una opció per poder posar-li el "gain" que vulguis, per apujar o abaixar el volum![]()

-
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Si t'interessa, els DD+ els pots passar directament a AC3 amb l'eac3to.Oliana ha escrit:Ja que t'hi poses, què tal per a completar l'eina (i que sigui la de referència per a converitr àudios a Ac3), que també pugui convertir un DTS a Ac3, un AC3TrueHD a Ac3 i un Dolby Digital Plus (DD+) a Ac3?
Salut!

-
Autor del tema - Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
molt bona eina l'eac3to, el fare servir en comptes del Trazcode, i potser també en comptes del besweet, i aixi ens estalviarem un pas i guanyarem en velocitat, i la qualitat sera la mateixa (en principi) ja que l'eac3to utilitza per a codificar l'AC3 la llibreria de l'Aften.Ayu ha escrit:Si t'interessa, els DD+ els pots passar directament a AC3 amb l'eac3to.
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Hola!
Abans de tot, felicitar-te perquè és l'eina més senzilla i eficaç per codificar AC3!
Després de quasi dos anys fent servir la teva eina, sense retocar-la (tinc la versió 2.0.1 que em vas enviar per a fer-te de tester) ahir vaig actualitzar el eac3to a l'última versió existent (eac3to v3.18) sobreescrivint els arxius antics pels nous. Si he fet alguna cosa malament digues-m'ho i ho torno a deixar com abans.
Gràcies!
Abans de tot, felicitar-te perquè és l'eina més senzilla i eficaç per codificar AC3!
Després de quasi dos anys fent servir la teva eina, sense retocar-la (tinc la versió 2.0.1 que em vas enviar per a fer-te de tester) ahir vaig actualitzar el eac3to a l'última versió existent (eac3to v3.18) sobreescrivint els arxius antics pels nous. Si he fet alguna cosa malament digues-m'ho i ho torno a deixar com abans.
Gràcies!
necessito el programa AC3 rebitrate actualitzat i si pot rebaixar els DTS i trueHD tambe millor
spk2010 ¿em pots ajudar?
spk2010 ¿em pots ajudar?