Passar-se a Mac: Sí? No?

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

N'esteu fins als collons del Windows?

2
22%
No
6
67%
Wiquè?
1
11%
 
Vots totals: 9


mad93
Entrades: 13
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 1:03
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: Passar-se a Mac: Sí? No?

#16

Entrada Autor: mad93 » dc. jul. 02, 2008 13:43

Alguns ja em conèixer per aquí, i sóc linuxero (i molt feliç he de dir, fa el que li dic el meu so).

Mirant de ser objectius, el xp va bé i fa la feina, el millor producte de microsoft (deixant de banda 2003 server i similars). El Vista, en toco 2 a casa i són el trunyo més gran que s'ha fet mai, el considero pitjor que un millenium a estones. En els dos la xarxa peta quan li rota (els altres em van bé), em fa posar dels nervis aquest SO.

En quant a mac, ni idea, però al meu parer el hardware és car amb ganes, per mi no paga la pena comprar un mac, i més si al final faràs com la majoria que conec, posar-hi un xp... XD

Els Vista de casa ja et dic que no són XP perquè no hi ha disponibles els drivers de la tarja gràfica per XP...

Ja veus, a seguir reiniciant el vista quan petin les targes de xarxa, com que és "tan ràpid"...




Suec
Entrades: 173
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:49
Status: Desconnectat

Re: Passar-se a Mac: Sí? No?

#17

Entrada Autor: Suec » dj. jul. 03, 2008 12:08

Hola!

Hi ha la posibilitat d'instal.lar MAcOS en una màquina PC. Ja sigui totalmet ( de creo) o a traves d'un d'aquells programes que permeten varis SO en una mateixa màquina. Es qüestió de probar-ho i llavors et decideixes.....

Això si, treu el vista i posa XPSP3.....

Respon