I una altra possibilitat, mentre esperem la versió TDTrip d'aquest capítol, podria ser també com ara descarregant-lo en la versió anterior VHSrip:

[url]http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... ada&id=192[/url]
Fins aviat!
Que jo sàpiga no hi ha versió del rtmpdump per a Mac Os X.svbp ha escrit:Moltes gràcies als dos.
La versió VHSrip ja la tinc, però volia provar de baixar la TDTrip...
El cas és que treballo amb MAC OS X, i no aconsegueixo fer servir cap programa que gestioni les rtmp, principalment perquè no entenc com fer-los servir...
Així que si algú sap com fer-ho a través de MAC, que ho comparteixi, a veure si ens en sortim.
I gràcies per les respostes, de veritat. S'agraeix trobar solucions (encara que no em serveixin perquè no en sé) tan ràpidament.
Codi: Selecciona’ls tots
echo on
rtmpdump -r "rtmp://mp4-500-str.tv3.cat/ondemand/mp4:g/tvcatalunya/3/8/1284042762183.mp4" -o ARXIU.mp4
echo on
rtmpdump -r "rtmp://mp4-500-str.tv3.cat/ondemand/mp4:g/tvcatalunya/3/8/1284042762183.mp4" -o ARXIU.mp4 --resume
Jo no tinc MAC, pero se que la meva neboda fa servir un emul·lador de windows al seu.svbp ha escrit:El cas és que treballo amb MAC OS X, i no aconsegueixo fer servir cap programa que gestioni les rtmp, principalment perquè no entenc com fer-los servir...
Així que si algú sap com fer-ho a través de MAC, que ho comparteixi, a veure si ens en sortim.
El 3alasaca no funciona amb vídeos nous (els mp4). Aquesta guia t'ha de funcionar amb qualsevol vídeo.smokechok ha escrit:com es que no em dunciona el 3alasaca??
:/
ja ho podrien posar mes facil els de tv3
D'aquí m'he baixat el 321...i sí em baixava perquè era en FLVr5004 ha escrit:El 3alasaca no funciona amb vídeos nous (els mp4). Aquesta guia t'ha de funcionar amb qualsevol vídeo.smokechok ha escrit:com es que no em dunciona el 3alasaca??
:/
ja ho podrien posar mes facil els de tv3
rtmpdump -r "rtmp://mp4-500-str.tv3.cat/ondemand/mp4:g/tvcatalunya/6/2/1266239817526.mp4" -o lab350.mp4