ImNumber1 ha escrit:com es fa per "actualitzar-te" la versió de l'emule? Jo per exemple tinc la versió "eMule Plus v1.2". Si te'n baixes una s'actualitza sol?
Hi ha dues possibilitats, amb Binari o amb Instal·lador.
Amb Binari:
1- Parar el eMule
2- Fer una copia de seguretat de la carpeta config, usualment a C:\Archivos de programa\eMule
3- Obrir el arxiu comprimit que previament hem descarregat
4- Arrastrem la carpeta eMule del arxiu comprimit al directori on tenim la carpeta eMule del eMule que volem actualitzar, usualment C:\Archivos de programa. Aixó sobreescriurà la antiga versió amb la nova.
5- Arranquem el eMule i comprovem que es la nova versió. Si ens apareix el assistent d'instal·lació li donem a cancelar.
Amb Instal·lador:
1- Parar el eMule
2- Fer una copia de seguretat de la carpeta config, usualment a C:\Archivos de programa\eMule
3- Executar el arxiu d'instal·lació del nou eMule que previament hem descarregat
4- Seguir tots els passos d'instal·lació. Li hem de donar la mateixa ruta d'instal·lació que el antic eMule, usualment C:\Archivos de programa. Aixó sobreescriurà la antiga versió amb la nova.
5- Arranquem el eMule i comprovem que es la nova versió. Si ens apareix el assistent d'instal·lació li donem a cancelar.
*Sempre es recomanable fer copia de seguretat de la carpeta config abans d'actualitzar, es on tenim tots els clients coneguts, credits, configuració de connexió, etc...
*També es recomanable fer copia regularment, 1 cop a la setmana per exemple, així en cas de corrupció d'alguna dada no ens quedarem sense cap credit.
*En cas de canviar de MOD es recomanable després de la actualització revisar la configuració, el nou MOD pot tenir funcions noves que s'han de configurar.
ImNumber1 ha escrit:I quina em recomaneu?
Gràcies
Aixó va a "gustos", cada MOD te els seus punts forts. Jo particularment sempre he fet servir el MOD
MorphXT, te una gestió molt bona del upLoad (Powershare automatic, compartició selectiva, etc,...) que facilita la feina als upLoaders com jo, alhora també te una molt bona gestió de la descarrega. Una altra cosa que m'agrada es que te actualització automatica del IPfilter i del arxiu de Fakes. Abans tenia el WebCaché (quins temps aquells descarregan a velocitats mitges de 300Kbps

) pero ara ya no existeix.