animeIVTC amb bluray

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
marcos91
Entrades: 172
Membre des de: dj. abr. 09, 2009 11:47
Status: Desconnectat

animeIVTC amb bluray

#1

Entrada Autor: marcos91 » dt. maig 11, 2010 19:57

Doncs tinc un problema i es que no em deixa carrega un bluray amb el animeIVTC

l'script que faig servir es:
LoadPlugin("C:\Archivos de programa\AviSynth 2.5\plugins\DGAVCDecode.dll")
AVCSource ("C:\clannad op bluray\bb.dga")
animeIVTC(mode=2, aa=3, killcomb=2)
Em dona el seguent error i no se com solucionar-ho.

Imatge




Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: animeIVTC amb bluray

#2

Entrada Autor: Oliana » dt. maig 11, 2010 20:17

Jo pels blurays passats a XviD ho faig amb el Gordian Knot. El VTC ni idea....
Com que un bluray està codificat en contenidor .m2ts carrega l'stream original (m2ts) i en principi t'hauria de funcionar.

Codi: Selecciona’ls tots

#SENSE CANVIAR EL FRAMERATE
#ASYNTHER Default (AVISource)
directshowsource("C:\video.m2ts")
I si li vols canviar el framerate a 25fps: (recorda de que els àudios en aquest cas també els hauràs de passar a 25fps):

Codi: Selecciona’ls tots

#a25FPS
#ASYNTHER Default (AVISource)
directshowsource("C:\video.m2ts")
AssumeFPS(25, 1, true)
No cal dir que necessites tenir al teu PC els ffdshow i el Haali Media splitter. :wink:

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: animeIVTC amb bluray

#3

Entrada Autor: Ayu » dt. maig 11, 2010 21:18

I per què vols fer un IVTC a un bluray?
Vaja, el IVTC serveix per passar dels 30fps als 24p, i els bluray, generalment, estan directament a 24p. Fer-li un IVTC només servirà per perdre frames, afegir-ne de més fent interpolacions i que quedi un resultat una mica xapussa...
Imatge


Autor del tema
marcos91
Entrades: 172
Membre des de: dj. abr. 09, 2009 11:47
Status: Desconnectat

Re: animeIVTC amb bluray

#4

Entrada Autor: marcos91 » dt. maig 11, 2010 21:46

No no, no el vull passar a xvid sino a x264 1080p, no se quin problema dec tenir però a part de que els blurays no me'ls carrega (els dvd's si), quan comprimeixo el video si es en x264 queda més pixelat que el mateix video baixat d'internet inclus si poso el doble de bitrate o si faig servir el video baixat i si es en xvid ja es veu molt pixelat. Això a anat passant de mica en mica, es a dir, fa cosa d'un any i pico en vaig trobar amb això i a anat augmentant pel que no se si el problema deu ser la grafica que es dolenta o que.

Deixo una captura del meu video i el de internet.

meva
http://img69.ERROR/img69/2777/miaga.png

raw
http://img215.ERROR/img215/3151/rawa.png

Compara la qualitat, es veu desde lluny que la meva es pitjor, però ja dic que no se que es però com es podra entendre un es termina cansan de que per més proves surten malament, en canvi amb els videos de conan o inuyasha no em pasa però en general si.

A veure si em pots ajudar :lol:
Ayu ha escrit:I per què vols fer un IVTC a un bluray?
Vaja, el IVTC serveix per passar dels 30fps als 24p, i els bluray, generalment, estan directament a 24p. Fer-li un IVTC només servirà per perdre frames, afegir-ne de més fent interpolacions i que quedi un resultat una mica xapussa...
El faig servir perque e aconseguit una millor nitidesa al video, em corregeix alguns "inperfeccións" als contorns i treu alguna posible dent de serra. En cas de donar problemes els fps li dic que la font es de 29.97fps i despres el paso a 23.976fps així o soluiciono.

Saluts


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: animeIVTC amb bluray

#5

Entrada Autor: axis » dt. maig 11, 2010 22:31

em fa l'efecte que pot ser exces de compressio al i-vop,no importa el bitrate que posis si et comprimeix massa te'l destrossara,mira de rebaixar la sequencia quantica del codec

no crec que sigui la grafica,la meva es vellissima (com tot el pc que tinc que es una veritable carraca)) i extrec les optimitzacions 3D d'alla sense problemes

pero ja se sap que cada pc es un mon i no conec el teu aixi que parlo a cegues


Autor del tema
marcos91
Entrades: 172
Membre des de: dj. abr. 09, 2009 11:47
Status: Desconnectat

Re: animeIVTC amb bluray

#6

Entrada Autor: marcos91 » dt. maig 11, 2010 22:38

I on trobo això del i-vop al x264 i al xvid?

et poso una imatge de com tinc configurat el x264:

http://img171.ERROR/img171/7328/bbbbbbbj.jpg

Suposu que aleshores les linies aquestes que m'he trobat amb conan, sakura i d'altres duent ser el Telecine aquest, perque sino els i paso a aquest videos aquestes linies es veuen continuament.
marcos91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 11, 2010 22:51, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: animeIVTC amb bluray

#7

Entrada Autor: Ayu » dt. maig 11, 2010 22:48

Però per aconseguir més nitidesa no facis cap IVTC, amb això ja et dic que si no el necessita només perds qualitat. Si li dius que el vídeo és de 30 i després el passes a 24 continues eliminant frames.
Per aconseguir més nitidesa només cal que facis servir un sharpener i un smoother, com el msmooth i el msharpen.
I bé, l'única cosa que fa el IVTC per guanyar nitidesa és un anti-aliasing, que si en vols aplicar un pots fer servir el AAA.
Repeteixo el IVTC (Inverse Telecine) només serveix per desfer un Telecine; si no està en TC, és una tonteria fer-ho, només gastaràs recursos i faràs malbé el vídeo.
Imatge

Respon