emule 0.49c mephisto v2.2
emule 0.49c mephisto v2.2
per si algu l'interessa aqui teniu el mephisto,que es el mateix que l'scarangel amb petites diferencies pero amb la "particularitat" que pots donar mes d'un slot als amics en contes d'un de sol com l'scarangel
0.49a mephisto v2.0 binaris
0.49a mephisto v2.0 binaris
axis l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 14, 2009 17:32, en total s’ha editat 2 vegades.
Re: emule 0.49a mephisto v2.0
be,aquest mati he posat a prova el mephisto,i despres de 12 hores rulant nomes puc dir que es impresionant,la millor maquina que he vist mai per baixar
[hide]
[/hide]
en 12 hores ha baixat mes de 6 GB,s amb mitjanas de 151 i nomes amb 432 fonts trobadas
,i a sobre te multislot pels amics i altres cosetes que ja comentare,repeteixo,es impresionant
la velocitat maxima nomes marca de tope a 500 pero l'he vist baixar a prop de 1000 gracies al SR i si no fos per que el zzratio "me para" la baixada (nomes permet ratio maxim 1:3) parlariem de numeros d'escandol
quant trobi la configuracio idonea d'aquest emule i l'estudii mes ja fare un fil de configuracio amb imatges
recordo que el mephisto es basat en xtreme i molt semblant al scarangel,pero amb diferencias
impresionant.....no em canso de dir-ho
[hide]

en 12 hores ha baixat mes de 6 GB,s amb mitjanas de 151 i nomes amb 432 fonts trobadas

la velocitat maxima nomes marca de tope a 500 pero l'he vist baixar a prop de 1000 gracies al SR i si no fos per que el zzratio "me para" la baixada (nomes permet ratio maxim 1:3) parlariem de numeros d'escandol
quant trobi la configuracio idonea d'aquest emule i l'estudii mes ja fare un fil de configuracio amb imatges
recordo que el mephisto es basat en xtreme i molt semblant al scarangel,pero amb diferencias
impresionant.....no em canso de dir-ho
-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
- Status: Desconnectat
Podries fer un manalillu?
EDITO:
Me l'he instal·lat i he posat la mateixa config que la que tens posada al manual de l'scarangel. De fet quasi quasi no té diferències a l'hora de configurar-lo. De moment em baixa del SR a 400 cosa que amb l'Scarangel no passava de 250...
Salut.
EDITO:
Me l'he instal·lat i he posat la mateixa config que la que tens posada al manual de l'scarangel. De fet quasi quasi no té diferències a l'hora de configurar-lo. De moment em baixa del SR a 400 cosa que amb l'Scarangel no passava de 250...
Salut.
ehemm...estoooo....com t'ho diria.....es que ara estic amb l'scarangel altre vegada,pero cuant surtin les versions B d'aquests dos grans mods ho fare,t'ho prometoOliana ha escrit:Podries fer un manalillu?
EDITO:
Salut.

-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
l'ScarAngel el tenia configurat per a donar un maxim de 4KB/s per a client i aixi repartir més quantitar d'arxius. Ara estic pujant a només a tres clients però a 10KB/s.
Es pot configurar aquest parametre al Mephisto?
apa, adéu!!!
apa, adéu!!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
A mi també m'interessa el tema... ës (de moment) l'única mancança que li trobo. A veure si és solucionable... AAAAAAXXXXXXIIIIIISSSSS !!!!spk2010 ha escrit:l'ScarAngel el tenia configurat per a donar un maxim de 4KB/s per a client i aixi repartir més quantitar d'arxius. Ara estic pujant a només a tres clients però a 10KB/s.
apa, adéu!!!
no cridis que no estic sordOliana ha escrit:A mi també m'interessa el tema... ës (de moment) l'única mancança que li trobo. A veure si és solucionable... AAAAAAXXXXXXIIIIIISSSSS !!!!spk2010 ha escrit:l'ScarAngel el tenia configurat per a donar un maxim de 4KB/s per a client i aixi repartir més quantitar d'arxius. Ara estic pujant a només a tres clients però a 10KB/s.
apa, adéu!!!

d'aqui una estona obrire un fil de configuracio

-