Password router
Password router
Bones companys, doncs això no recordo el password del router, i ara tinc una altre IP interna i no recordo els ports que tenia oberts.. i clar ara no puc entrar dins el router per configurar de nou l'emule. He fet un reset amb el botó que tinc darrera el router, però res l'usuari i la contrasenya, continua sent els mateixos.
Nosé que fer, aquí us deixo el model del meu router, aveure si entre tots ho podem treure. [url]http://www.adslayuda.com/Zyxel650.html[/url]
Gràcies, a10!
Nosé que fer, aquí us deixo el model del meu router, aveure si entre tots ho podem treure. [url]http://www.adslayuda.com/Zyxel650.html[/url]
Gràcies, a10!

-
- Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
- Status: Desconnectat
Re: Password router
He trobat aixó al google:
http://forums.whirlpool.net.au/forum-re ... 39617.html
Aquesta part em sembla que ja l'has fet:
"Hold the button in on the back until the lights go out, usually about 10 seconds"
... i l'altre opció a l'enllaç es aquesta:
"Yeah that will work I had my routers password corrupted once somehow, theres a really small button at the back next to the power button get a pin or a small screwdriver and push it when the modem is on, then after a second or 2 all the lights will flash and go out then it'll reset as normal with default settings. just enter the wan section and set up the account details again"
Sort!
http://forums.whirlpool.net.au/forum-re ... 39617.html
Aquesta part em sembla que ja l'has fet:
"Hold the button in on the back until the lights go out, usually about 10 seconds"
... i l'altre opció a l'enllaç es aquesta:
"Yeah that will work I had my routers password corrupted once somehow, theres a really small button at the back next to the power button get a pin or a small screwdriver and push it when the modem is on, then after a second or 2 all the lights will flash and go out then it'll reset as normal with default settings. just enter the wan section and set up the account details again"
Sort!
-
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Telefònica?
Si tens imagenio, per poder accedir al router des de la seva interfície web primer has de canviar el pass a la web de telefònica.
Si no en tens, usuari 1234 i pass 1234 a no ser que el canviessis.
Si tens imagenio, per poder accedir al router des de la seva interfície web primer has de canviar el pass a la web de telefònica.
Si no en tens, usuari 1234 i pass 1234 a no ser que el canviessis.

SOLUCIONAT! Gràcies a tot, però al final probant probant, la vaig encerta, buf quin pes de damunt m'he tret, ja no sabia que fer!!!
Gàcies un cop més!!!! a10!
Gàcies un cop més!!!! a10!

Percert, ja estas per aquí??? M'hen alegrooooo, ara si que ja estem totsssaxis ha escrit:en molts routers el password sol ser-hi admin i admin....per provar

a10!

fins d'aqui un temps no podre estar plenament operatiu,pero si,sempre dona gust tornar a una web on es tracta a la gent amb llibertat i amb respecteMessi20 ha escrit:Percert, ja estas per aquí??? M'hen alegrooooo, ara si que ja estem totsssaxis ha escrit:en molts routers el password sol ser-hi admin i admin....per provar![]()
a10!
ahí queda eso....i no vull parlar mes
ens veiem
-
Ei Bones,
Mireu, jo he provat 2000 cops de posar a l'usuari i el pasword admin - admin/ 1234-1234... etc. i no hi ha manera que funcioni.. Algú sap què em passa???

Mireu, jo he provat 2000 cops de posar a l'usuari i el pasword admin - admin/ 1234-1234... etc. i no hi ha manera que funcioni.. Algú sap què em passa???

si,que si no tens el full amb el password que et dona el teu proveidor d'internet,tindras que trucar-lis per demanar-ho (t'ho dic per que es el que tindre que fer jo el dilluns)Visitant ha escrit:Ei Bones,