Doncs la gravació d'un programa m'ha quedat partida en dos arxius ts, no hi ha falta cap part del tros que jo vull, però està dividit en dues parts.
Sabeu com es pot fer perquè el Videoredo o el ProjectX obrin dos arxius .ts alhora i així seleccionar les parts que vull de cada un?
També he provat de fer-ho per separat. és a dir els tros d'un fitxer i després l'altre, però el problema llavors és l'àudio que no se cap programa que pugui obrir dos arxius mpa per passar-los en un del sol.
Que em recomaneu que faci?
Obrir dos arxius .ts alhora
-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
- Status: Desconnectat
Re: Obrir dos arxius .ts alhora
amb el projectX es molt sencill, primer n'afegeixes un (amb el "+"), i despres l'altre. Amb el VideoReDo, apretes Open (Crtl+O) i sel·lecciones els dos arxius alhora. Et preguntara que vols fer-ne i apretes a "Combine"
Adéu!!
Adéu!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
L'altre opció, es demuxat per separat amb el ProjectX, i unir els mpv/a amb el mpeg2shint !
Adéu !
Adéu !

Amb el PVAStrumento (o algo així) que demultiplexes on posa el format d'audio a demultiplexar per defecte posaa mpa, però li pots possar mp2 i al video el mateix.
Ara si es ver comprimir i no t'en surts el que pots per no poderlo obrir o algo es obrir amb el seguient codi:
Això o escrius amb el bloc de notes, i guardes l'arxiu en .avs, necesitaras un programa que es diu Avisynth per poderlo obrir després.
Ara si el pots obrir, el vols i ja tenies pensat canviar el format d'audio, fes-ho i despres uneix les parts, n'ho et donara problemes sempre que a totes les parts utilitzis la mateixa configuració als codecs. i al video la resolucío, i al audio si que cal que el bitrate, mostreix, etc siguin el mateix.

Ara si es ver comprimir i no t'en surts el que pots per no poderlo obrir o algo es obrir amb el seguient codi:
Codi: Selecciona’ls tots
directshowsource ("ruta de l'arxiu amb la extensió inclosa")
Ara si el pots obrir, el vols i ja tenies pensat canviar el format d'audio, fes-ho i despres uneix les parts, n'ho et donara problemes sempre que a totes les parts utilitzis la mateixa configuració als codecs. i al video la resolucío, i al audio si que cal que el bitrate, mostreix, etc siguin el mateix.