Tinc coneixements mig-alts (crec) en programació web en format HTML, però no en tinc ni idea de com fer una web en PHP. És que jo ho vaig estudiar fa potser 10 anys...

Ahir, però, vaig fer una prova de pujar el codi Wordpress al meu servidor FTP, i vaig lligar-lo amb la meva configuració i passwords del MySQL (que tinc amb el meu allotjament web), i el resultat va ser que en pocs minuts ja tenia feta la meva WEB (bé, en realitat era un Bloc, no una web).
I com que no vull un bloc, sino una web, la qual sigui interactiva, i que el programador (jo) no hagi d'estar tota l'estona amb el Dreamweaver fent les pàgines per després pujar-les al FTP per a que la gent les vegi.
El que vull és saber si coneixeu algun codi PHP que, a l'estil Wordpress, pugi al servidor i llavors ja només hagi de configurar els menús, etc. I que cada cop que jo o la meva germana, des de la web amb un password, vulguem actualitzar un contingut, simplement amb loguejar-se puguem editar la informació de pàgines i/o afegir notícies, a l'estil de la web de TR.
He sentit parlar del PHP-NUKE, o alguna cosa així. Vaig ben encaminat o no?
Si pot ser i me'n recamaneu algun codi, que sigui en català.
És per renovar la web de la meva empreseta...
Gràcies per avançat