Canvi de l'àudio

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
Sergi_elcor
Entrades: 179
Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat
Status: Desconnectat

Canvi de l'àudio

Entrada Autor: Sergi_elcor » dl. juny 01, 2009 14:09

Voldria saber si hi ha alguna forma millor per canviar l'àudio com per exemple en els partits del Barça, de la final de la copa del rei i de la final de la champions que estan en aquesta web.

És a dir, a la copa del rei l'àudio de sèrie és el de TV3 i a la champions en principi és de RAC 1. En els 2 casos, jo vull tenir l'àudio de Catalunya Ràdio i per fer-ho jo faig servir el Virtual Dub Mod per habilitar l'àudio del Puyal, però en el moment de guardar i generar el nou àudio, es perd qualitat d'imatge. Per tant, hi ha alguna forma de fer això, però sense perdre la qualitat inicial de l'arxiu?

Moltes gràcies!

Sergi

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Re: Canvi de l'àudio

Entrada Autor: Oliana » dl. juny 01, 2009 14:49

En el VirtualDub fés els canvis d'ordre dels àudios i després activa a la secció "video" el Direct stream copy.
Quan guardis l'arxiu, ho faràs sense recomprimir el video.

De totes maneres, espero que comparteixis per l'emule el video original i no el modificat.

Salut!

Autor del tema
Sergi_elcor
Entrades: 179
Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Re: Canvi de l'àudio

Entrada Autor: Sergi_elcor » dl. juny 01, 2009 16:22

Oliana ha escrit:En el VirtualDub fés els canvis d'ordre dels àudios i després activa a la secció "video" el Direct stream copy.
Quan guardis l'arxiu, ho faràs sense recomprimir el video.

De totes maneres, espero que comparteixis per l'emule el video original i no el modificat.

Salut!
Moltes gràcies pel q m'has dit. Aquesta forma la feia servir ja fa un parell d'anys quan editava l'àudio d'alguns episodis de Bola de Drac, xò ja ni m'enrecordava!

I tinc una segona pregunta, xq l'àudio de Catalunya Ràdio jo personalment el trobo una mica retardat. En les jugades de toc del Barça es nota i en els gols tmb, xq marquen i el Puyal encara no ha dit res. Per això voldría saber com es podria fer per ajustar de nou la sincronització de l'àudio. Espero que sigui senzill, xq sino jo crec que ho deixaré ai´xí XD

Sergi

Respon