Acabo d'instal·lar el Kubuntu 8.10
Tota la instal·lacio l'he fet en català, doncs així era possible al seleccionar-ho, i fins i tot m'ha dit que aquest seria el meu idioma un cop instal·lat el SO.
Però al arrancar per primer cop (ara ja instal·lat), em surt en anglès. Encara no l'he connectat a internet, doncs la wifi necessita uns drivers especials. Tota la resta em funciona correctament, però m'agradaria saber com es canvia l'idioma, doncs per molt que li digui que visc a Andorra o Spain, no em canvia de l'anglès (de fet no em surt ni el castellà).
Potser connectant-lo al la xarxa els descarregarà?
Salut!
Posar el kubuntu en català
-
- Site Admin
- Entrades: 1036
- Membre des de: dj. maig 31, 2007 15:59
- Ubicació: Barcelona
- Status: Desconnectat
Re: Posar el kubuntu en català
Com que has instaŀlat el kubuntu que fa servir kde segurament necessites instaŀlar el paquet kde-i18n-ca. Per instaŀlar-ho fes servir el synaptic, o el aptitude, o el que t'agradi més.
No ho tinc molt clar (no faig servir KDE), però em sembla que en KDE cada programa te la seva traducció i has de mirar si existeix el paquet programa-i18n-ca per instaŀlar l'idioma en català. Però no ho sé... si veus que algun programa no està en català, busca aquest paquet.
Espero que et vagi bé
No ho tinc molt clar (no faig servir KDE), però em sembla que en KDE cada programa te la seva traducció i has de mirar si existeix el paquet programa-i18n-ca per instaŀlar l'idioma en català. Però no ho sé... si veus que algun programa no està en català, busca aquest paquet.
Espero que et vagi bé
Albert
-
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
- Status: Desconnectat
Re: Posar el kubuntu en català
Igual que l'alovse, no en tinc ni idea de KDE (bé, igual no, que ell en té molta més idea que jo (i no només de KDE)), però crec que no és una cosa del kubuntu, sinó de la família ubuntu. Diguem que porta el català bàsic (algunes opcions) i que si el vols en complet català te l'has de baixar.
Bé, com a mínim a mi amb Ubuntu també em surt en "anglès", per això dic que serà genèric : P
Bé, com a mínim a mi amb Ubuntu també em surt en "anglès", per això dic que serà genèric : P