Un cop de mà amb el Gordian

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
Ermesenda
Entrades: 1657
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 12:46
Status: Desconnectat

Un cop de mà amb el Gordian

Entrada Autor: Ermesenda » dv. feb. 27, 2009 21:10

Hola,
Tinc davant el Manual del Gordian de l'Oliana i encara estic a la primera pàgina. Diu que primer s'ha de configurar el códec XviD i que dins de la primera passada posar Load defaults. El problema és que al Gordian hi ha dos llocs per clicar com a "primera passada". Els he clicat tots dos, he clicat el Load defaults i abans d'anar a la 2ª passada (la configuració de la qual, feta pel Petiso, també tinc aquí davant) es veu que ha de passar alguna cosa que a mi no em passa.

Hi ha algú que sigui un bon pedagog i que m'ho pugui aclarir?, ni que sigui per MSN.
Gràcies

Kaku
Entrades: 1034
Membre des de: dc. des. 24, 2008 20:14

Re: Un cop de mà amb el Gordian

Entrada Autor: Kaku » dv. feb. 27, 2009 21:19

Per configurar les passades del Xvid ho has de fer a l'apartat d'opciones del Gordian, i al requadre on posa "Xvid configuración por defecto del códec", i allà et surt 1era passada i 2ona passada, que són els que has de clicar i configurar tal i com està en el manual del Petiso.

Els altres llocs on també posa 1º passada i 2º passada no els has de tocar, ja que són altre còdecs que no es fan servir, ja que normalment es fa tot amb el Xvid.

I no entenc això que dius que ha de passar alguna cosa :? On ho has vist?
Imatge

Autor del tema
Ermesenda

Entrada Autor: Ermesenda » dv. feb. 27, 2009 21:56

He clicat el Load defaults de la 1ª passada i li he clicat O.K. Les coses venien per defecte i no he tocat res, només O.K. El manual diu que després s'ha de configurar "tal com diu aquí per a la 1ª passada". Aleshores m'he perdut. Aquest "aquí" no sé a què es refereix. Si es refereix a la foto-guia que hi ha al Manual, la meva no s'hi assembla perquè, d'entrada, jo, en comptes de "11 Cities 1231" (m'imagino que és una peli o sèrie) hi tinc el nº1. Tampoc tinc igual els Bits, els Frames ni res de res.
O sigui que no tinc explicació per aquest "aquí". No sé què haig de clicar quan es refereix a "aquí".
Gràcies per respondre; ja començo a estar una mica desesperada.

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Entrada Autor: Oliana » ds. feb. 28, 2009 1:52

Ermesenda ha escrit:He clicat el Load defaults de la 1ª passada i li he clicat O.K. Les coses venien per defecte i no he tocat res, només O.K. El manual diu que després s'ha de configurar "tal com diu aquí per a la 1ª passada". Aleshores m'he perdut. Aquest "aquí" no sé a què es refereix. Si es refereix a la foto-guia que hi ha al Manual, la meva no s'hi assembla perquè, d'entrada, jo, en comptes de "11 Cities 1231" (m'imagino que és una peli o sèrie) hi tinc el nº1. Tampoc tinc igual els Bits, els Frames ni res de res.
O sigui que no tinc explicació per aquest "aquí". No sé què haig de clicar quan es refereix a "aquí".
Gràcies per respondre; ja començo a estar una mica desesperada.
A veure, que ens estem liant en una cosa que no ens hauíem de liar...
Allà on diu aquí, si t'hi poses al damunt, et redirecciona cap a un post que en Petiso va fer per posar la seva configuració XviD, que és la que ens aconsella.

De totes maneres, aquí et deixo les imatges per a que no hagis d'anar-hi:
En el menú "Opciones" del Gordian, en els botons de "XviD configuración por defecto del códec", en el que hi diu 1era passada, posa-hi això (i per aquest ordre):

1er pas. Abans de deixar-ho tal i com ho veus a la imatge, primer apreta a "Load defaults". Si no ho fas, no passa res, però amb algun usuari hi ha hagut incompatibilitats si no ho havia fet:
Imatge

2on pas:
Imatge

3er pas:
Imatge

4rt pas:
Imatge

5è pas:
Imatge

6è pas:
Imatge

7è pas:
Imatge

8è pas:
Imatge

---------------------------------------------------------------------------------

I allà on hi ha el botó de 2ona passada, posa-hi això:

1er pas:
Imatge

2on pas:
Imatge

Salut!

PD: i oblida't del que dius de 11 cites, que efectivament és el programa que en el dia que escrivia el manual estava codificant. Si no has treballat mai encara amb el Gordian et dirà "1".

Autor del tema
Ermesenda

Entrada Autor: Ermesenda » ds. feb. 28, 2009 10:36

El post del Petiso no era cap problema perquè ja es veu que et redireccionava. Però el "aquí" que dic és aquest en groc que no redirecciona. I és on tenia el problema.

Dins de la primera passada, primer posar "Load defaults" i després configurar-lo tal com diu aquí per a 1era passada i per a segona passada doncs el que diu a 2ona: Configurar XviD (Per Petiso)

Ja ho he fet, tot i que, a mi, no em surt això de
Frame # Weight/Quant Modifiers
Només em surt lo de sota, o sigui:
0 W 1.00

Espero que no tingui importància

I gràcies un cop més

Respon