EXTREURE SUBS DE LA TDT EN COLOR AMB PROJECTX

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

EXTREURE SUBS DE LA TDT EN COLOR AMB PROJECTX

#1

Entrada Autor: shinnosuke » dg. feb. 01, 2009 19:52

Hola
No sé com ho he fet però es una cosa que no he buscat i m'ha sortit sense volguer,

Faig servir el CONVERTxTODVD que acepta tantes pistes d' audio i subtitols com volguem afegir per crear un DVD
anant provant i fent proves amb aquest programa no sé com , a l'extreure els subs amb el projectx que ja sé els pasos , doncs el que m'ha passat es que al pasar de SUP A SRT amb el suptoSRT , doncs el programa el convertxTODVD , i crear un petit video amb els subs , m'ha agafat els colors del subs d'uns dibuixos del K3, els colors de cada personatge , no sé com ho he fet , he estat parlan amb un company i aqui algú va preguntar el mateix ,
com s'ha de configurar el projectx per extreure els subs amb els seus colors ?
torno a dir no sé com m'ha sortit i es una cosa que no buscava pensant que no es podia fer però m'ha sortir per sorpresa anant provant remenant etc....
espero que algú em pugui ajudar extreure els subs en colors de la sèrie amb el projectx , o quina es la seva configuració.

gràcies i SALUT !




Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: EXTREURE SUBS DE LA TDT EN COLOR AMB PROJECTX

#2

Entrada Autor: Oliana » dg. feb. 01, 2009 20:41

Doncs ni idea de com extreure-ls amb colors. Em sembla que per a que hi hagi colors s'ha de convertir a ssa en comptes de srt, però et repeteixo que ni idea de com fer-ho...

Aquí el passem a srt, per la qual cosa és un simple fitxer de text, el qual va sense colors.

Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: EXTREURE SUBS DE LA TDT EN COLOR AMB PROJECTX

#3

Entrada Autor: conradtgn » dg. feb. 01, 2009 22:49

NO ho he fet mai, però és possible que sigui:
ProjectX-->PreSettings-->PreSettings-->subtitle--> subtite export formats i posar-los en SSA.

Repeteixo, no ho sé segur...
Imatge

Respon