Connexió internet per PLC ETHERNET

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Connexió internet per PLC ETHERNET

#1

Entrada Autor: shinnosuke » dl. nov. 03, 2008 17:58

Algú de vosaltres té per casualitat un PLC Ethernet per conectar-se a internet ? Ja que voldria saber si va bé aquests aparells i no porta cap perill a conectar-los al PC o altres com la play3 o la wii etc....
Eh llegit que va molt bé es com si fossin dos aparells per veure la tele mitjaçant per la xarxa elecètrica i aquests aparells emeten per ones de ràdio per veure per exemple DIGITAL+ a una altre televisió , en canvi els PLC Ethernet va directament per la xarxa elèctrica.
Així doncs saber si algú té algun PLC d'aquests , saber si li funciona ja que m'interesa molt tindre un trastos d'aquests per que tinc la consola adalt i un altre PC i un router que no faig servir i el configuraria com Switch d'aquesta manera tindria per a 3 orinadors , un per aquet i la consola play3
Ja em direu alguna cosa.
Salut que són dos díes!




mad93
Entrades: 13
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 1:03
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: Connexió internet per PLC ETHERNET

#2

Entrada Autor: mad93 » dj. nov. 13, 2008 2:15

Et pot anar bé, però pensa que aquests trastos són generadors d'interferències, ja no per ells mateixos sinó perquè les línies elèctriques de les nostres cases no estan mallades per evitar l'emissió d'interferències.

A més diria que fa falta que ambdues línies estiguin estiguin al mateix diferencial, i per norma, si tens una casa amb diverses plantes, cada planta té el seu diferencial.

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: Connexió internet per PLC ETHERNET

#3

Entrada Autor: Txus » dj. nov. 13, 2008 13:23

Jo tinc una xarxa d'aquestes. I sí, es veu que només funciona amb les línies que només estan dins del mateix diferencial. Dic que es veu perquè la meva casa és antiga i només en té un, per això tinc dos ordinador connectats a la mateixa planta, i la 360 a la planta baixa. De connexió no he tingut problemes. Com si connectessis per cable de xarxa, millor que per wifi. La marca que faig servir és Devolo.
Imatge

Respon