Error instal.lació OFFICE XP Error al abrir el archivo de..

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Error instal.lació OFFICE XP Error al abrir el archivo de..

#1

Entrada Autor: shinnosuke » dc. oct. 01, 2008 23:11

Mireu he tingut un problema i no sé como ho he solucionat però el cas es que ho he solucionat i al final he pogut instal.lar el OFFICE XP PROFESSIONAL.

Al ficar el CD em sortia aquest error a l'hora d'executar la instal.lacio
"Error al abrir el archivo de registro de la instalación , Compruebe que la ubicación del archivo de registro existe y éste no está protegido contra escritura"

I preguntareu com ho he solucionat , dons fàcil ,
He agafat el Nero le obert he creat una imatge al disc dur , desprès he obert el UltraIso que obre fitxers d'imatge com ISO o NRG , he agafat i he arrosegat tot el que hi havia desde una unitat on hi ha un dibuix com un disc
aquest disc le arrosegat s'han copiat tots els fitxers i desprès he executat la instal.lació i BINGO m'ha sortit l'asistent , he cancelat desprès he tornat a provat desde la unitat DVD i aquest cop si que m'ha respós bé ,
com pot ser que avans no m'hagi funcionat i ara si? on hagut l'error per que em deia contra escritura ?
algú té idea?
resumin , ja tinc l'office XP instal.lat mirant els fòrums que eh trobat he llegit que es del CD que comença a fallar però no he vist que el CD disc fisicament estigui tocat nomès el faig servir un cop quan instalo el paquet OFFICE ,
quina solució hagues hagut sense passar per tot això?
Ja em direu el que i gràcies per adelantat
SALUT que son dos dies.



Respon