Hauppauge WinTV-HVR-3000

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Avatar de l’usuari

Autor del tema
aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

Re: Hauppauge WinTV-HVR-3000

#16

Entrada Autor: aliga » dj. jul. 17, 2008 20:10

Be, al final ja esta l'invent preparat, i m'ha quedat un equipet molt txuli :D
He aprofitat i al final l'equip ha quedat aixi:
Es una Workstation HP XW4300
PIV a 3.6Ghz
2Gb de Ram
1 HD de 250Gb sata (per l'us normal)
1 HD de 1TB sata (per guardar les captures de tot el que es pugui :mrgreen: )
1 tarjeta de video Nvidia Quadro FX3400 amb 256Mb de ram (ja veure que tal va aquesta que esta pensada per CAD :roll: )
1 lector de BluRay (per quan es pugui ripejar aquest format :twisted: )
1 Gravador de DVD de doble capa
1 tarjeta de so amb sortida de fibra optica per enviar el so digital a un equip de so Marantz.
1 tarjeta de pc-tv Hauppauge HVR4000 analogic-tdt-sat i en HD.Per si algu esta interessat en aquesta tarjeta, el seu preu es de 75€.

Ara falta que tot rutlli en condicions Imatge

Salut a tothom


Imatge Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Hauppauge WinTV-HVR-3000

#17

Entrada Autor: Petiso » dj. jul. 17, 2008 20:41

Maquinon !!! Jo en vull un així .....

Weno, es pot opinar?

Jo hagués ficat un altre disc dur, o sigui, un per NOMES gravar (250 ? 500?) i un altre per comprimir/compartir.

Gravar es prou absorbent i "improtant" com per que no afecti quan es faci un hash, es comprimeixi, etc etc.

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Messi20
Entrades: 2263
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:34
Status: Desconnectat

Re: Hauppauge WinTV-HVR-3000

#18

Entrada Autor: Messi20 » dj. jul. 17, 2008 20:59

El meu es més "pepino" :-P, i això que diu en Petiso té raó!

a10!
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

Re: Hauppauge WinTV-HVR-3000

#19

Entrada Autor: aliga » dv. jul. 18, 2008 5:25

Petiso ha escrit:Weno, es pot opinar?

Opina, opina :P
Petiso ha escrit:Jo hagués ficat un altre disc dur, o sigui, un per NOMES gravar (250 ? 500?) i un altre per comprimir/compartir.
Be, es que aquest pc es per fer d'electrodomestic. Al seu dia ja vaig eliminar el lector de dvd i el de cd que portava el marantz i vaig posar un pc que tenia per casa per fer aquestes funcions. El que faig ara es avançar-me a la apagada analogica per retirar el pioneer que feia d'antic video amb el seu petit disc dur de 60Gb (ara que per fi tinc senyal de TDT).
Per compartir, tinc el pc de la mula amb un disc de 500Gb que vaig posar la setmana pasada i es suma al de 160Gb que ja hi havia dedicat a TotsRucs :wink:
I per fer la edicio-ripeig-etc tinc un aqui a la feina que hem permet anar fent coses durant tot el dia.

Per cert, el pc sense aditius no ha sortir gaire car, el vaig pillar a ebay per uns 240€+ports a uns venedors alemanys.

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge


Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Hauppauge WinTV-HVR-3000

#20

Entrada Autor: Oliana » dl. jul. 21, 2008 16:20

aliga ha escrit:1 lector de BluRay (per quan es pugui ripejar aquest format :twisted: )
Ja es pot. (A veure si ets el primer ruquet en fer-ho... :wink:).

Avatar de l’usuari

Autor del tema
aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

Re: Hauppauge WinTV-HVR-3000

#21

Entrada Autor: aliga » dl. jul. 21, 2008 17:22

Oliana ha escrit:
aliga ha escrit:1 lector de BluRay (per quan es pugui ripejar aquest format :twisted: )
Ja es pot. (A veure si ets el primer ruquet en fer-ho... :wink:).
Doncs tindre que investigar les eines necessaries per fer-ho :twisted:
Hi ha algun titol interessant que estigui ja en video clubs?

Per cert, el bitxu ja funciona i no fan mala pinta les captures que vaig fer durant el dia de ahir. Ara falta instalar el Dvbviewer per fer assatjos amb el tema del dual.

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge


Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Hauppauge WinTV-HVR-3000

#22

Entrada Autor: Oliana » dl. jul. 21, 2008 17:43

aliga ha escrit:Doncs tindre que investigar les eines necessaries per fer-ho :twisted:
Hi ha algun titol interessant que estigui ja en video clubs?
El proper dia 1 d'agost surt en DVD i BD de lloguer "Els Falsificadors (2008)" (Oscar a la millor peli estrangera). Jo tenia pensat fer-ne el DVDrip, però si t'animes a fer el rip de BluRay, doncs tota teva :)

I si vols fer el rip del DVD doncs també teva...

Si en fas BDrip, posa-li com a resolució final 720x??? en comptes de 704x???.

Salut!
Oliana l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 21, 2008 17:46, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

Re: Hauppauge WinTV-HVR-3000

#23

Entrada Autor: aliga » dl. jul. 21, 2008 17:46

Quan torne'm de vacances fare una ullada al video club, i ja et donare la tabarra amb el tema de les qualitats finals :mrgreen:
Per cert, hem recomenes alguna eina en especial per fer el ripeig del blu-ray??

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: Hauppauge WinTV-HVR-3000

#24

Entrada Autor: Ayu » dl. jul. 21, 2008 17:56

Oliana ha escrit:Si en fas BDrip, posa-li com a resolució final 720x??? en comptes de 704x???.
Home, si fa BDrip que com a mínim posi 720 línies (1***x720) , sinó que tiri directament de DVD, no?
Imatge


Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Hauppauge WinTV-HVR-3000

#25

Entrada Autor: Oliana » dl. jul. 21, 2008 18:13

aliga ha escrit:Quan torne'm de vacances fare una ullada al video club, i ja et donare la tabarra amb el tema de les qualitats finals :mrgreen:
Per cert, hem recomenes alguna eina en especial per fer el ripeig del blu-ray??
Doncs ni punyetera :D idea... perquè al no tenir lector de BluRay no m'he parat a investigar. Sé que en jesuscas de Tusseries ja n'ha fet algun que altre. Crearé un fil nou al fòrum a veure qui ens ajuda, que jo també tinc intenció a posar-me el lector BluRay ara que han baixat bastant de preu.
Ayu ha escrit:
Oliana ha escrit:Si en fas BDrip, posa-li com a resolució final 720x??? en comptes de 704x???.
Home, si fa BDrip que com a mínim posi 720 línies (1***x720)
El problema és que les resolucions de més de 720x??? gairebé tots els lectors de sobretaula no els agafen. Sé que a través de PC evidentment es veu tot (jo tot el que em baixo ho miro amb el meu HTPC, que accepta totes les resolucions), però siguem clars: la majoria veu els avis en reproductors de DVD-DivX i discs durs multimèdia. I a la que passes de 720 no te'l reconeix.
Ayu ha escrit:sinó que tiri directament de DVD, no?
Doncs si tires de DVD es veurà pitjor, doncs la font del BluRay és molt millor. Queda molt més bé un Bluray ripejat a 720 que no pas un DVD ripejat a 720. T'ho dic perquè tinc la sèrie Damages en BluRay rip a 704x396 (que es fa a aquesta resolució pel tema de compatiblitats) i la qualitat és incomparable de millor que la de qualsevol DVDrip.


EDITO perquè deia incorrectament: Doncs si tires de DVD es veurà pitjor, doncs la font del BluRay és molt pitjor. (error de clic)
Salut
Oliana :wink:

Avatar de l’usuari

Autor del tema
aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

Re: Hauppauge WinTV-HVR-3000

#26

Entrada Autor: aliga » dt. jul. 22, 2008 7:59

Oliana ha escrit:El problema és que les resolucions de més de 720x??? gairebé tots els lectors de sobretaula no els agafen. Sé que a través de PC evidentment es veu tot (jo tot el que em baixo ho miro amb el meu HTPC, que accepta totes les resolucions), però siguem clars: la majoria veu els avis en reproductors de DVD-DivX i discs durs multimèdia. I a la que passes de 720 no te'l reconeix.
Quan conseguim fer alguna cosa, no costara res penjar les dues resolucions, i que el personal trii el que millor l'hi vagi :wink:

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Hauppauge WinTV-HVR-3000

#27

Entrada Autor: axis » dt. jul. 22, 2008 8:08

dintre de poc s'hauran de fer els ripejos en dues resolucions,l'alta definicio cada vegada agafara mes força,i com diu aliga,despres que la gent trii


Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Hauppauge WinTV-HVR-3000

#28

Entrada Autor: Oliana » dt. jul. 22, 2008 9:12

axis ha escrit:dintre de poc s'hauran de fer els ripejos en dues resolucions,l'alta definicio cada vegada agafara mes força,i com diu aliga,despres que la gent trii
De fet a TS s'estan fent els rips del BluRay en dues resolucions. Una en contenidor mkv a 720p (1280x720), i que cada 45 minuts de video els fan ocupar 2,20 Gb, i l'altre en contenidor avi a resolució 704x396 i cada 45 minuts els fan ocupar uns 620Mb.

Tinc un PC connectat amb sortida HDMI de 720p a un plasma Pioneer HDready (no full HD), i reconec que el BDrip a 1280x720 es veu més bé que el BDrip a 704x396. Però la diferència és mínima, per la gran diferència de Mb que hi ha entre les dues versions. Jo particularment, podent gaudir dels 720p, he optat per visionar la sèrie a 704x396 doncs ja us dic que es veu "fenomenal" (millor que un DVDrip).

Em quedo amb "fonomenal" amb 620Mb que no pas amb la "perfecció" a 2,20 Gb.

Salut, :wink:
Oliana


Convidat
Status: Desconnectat

Re: Hauppauge WinTV-HVR-3000

#29

Entrada Autor: Convidat » dt. set. 02, 2008 18:15

Hola a Tots!

aliga, en el teu post dius que la Hauppauge WinTV-HVR-4000 val 75E? IVA inclòs? On l'has trobat per aquest preu? Merci,

C

Avatar de l’usuari

Autor del tema
aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

Re: Hauppauge WinTV-HVR-3000

#30

Entrada Autor: aliga » dt. set. 02, 2008 23:29

Hola convidat
Prefereixo no fer publicitat de botigues en public. Puc enviarte un privat si et dones d'alta al forum :wink:
Pero si prefereixes no donarte d'alta, nomes dirte que al carrer sepulveda de barcelona hi ha força varietat de botigues d'accessoris informatics i de preus.

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge

Respon