Part met

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Vlad
Entrades: 221
Membre des de: dl. ago. 11, 2008 10:44
Ubicació: Valaquia
Status: Desconnectat

Part met

#1

Entrada Autor: Vlad » dc. ago. 27, 2008 18:35

Hola Nois i noies,

Me n'he anat sortint amb la mula i ja us comparteixo vint i tres d'arxius (sí, ja se que es poc), m'han anat sortint senyals d'error però les he anat arreglant (problemes amb server. met i tal), però ara amb una no me'n surto: quan carrego una nova petició o s'acaba de descarregar un arxiu em diu que "impossible crear part met file perquè no pot accedir a un arxiu anomenat downloads.tmp ... que cerca en un directori on no existeix cap amb aquest nom (ni en la resta del disc dur, ho he comprovat) de fet no tinc la sensació que afecti en res, els arxius descarregats estan perfectes ... primer pensava que la senyal d'error volia dir dir que no pujaria els arxius ja descarregats, però no és així, els puja igual com els que estan en camí, tot i que sembla que prioritzi aquests darrers.

Em podríeu explicar que passa, en que afecta, i com s'arregla? ... per cert que cada minut em digui "UploadSpeedSense: S'han acabat les preparacions. S'inicia el control de la velocitat de càrrega. (Els primers 60 segons seran en mode de reacció ràpida)" excepte en els moments que descarrega ràpid és quelcom normal oi?. Gràcies d'antuvi i perdoneu la ignorància del primerenc. :oops:

Faust


Imatge

Passa i deixa part de la felicitat que portes amb tu ....

Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: Part met

#2

Entrada Autor: conradtgn » dc. ago. 27, 2008 19:26

Mentres els arxius estiguin sense errors, no et preocupis :wink: .
Pots fer una cosa, prova a cambiar-te l'emule, jo et recomano l'scarangel. Axis en va fer un manual de config., buscal uns post més avall.
Però recorda :!: , guarda les carpetes config, temp i incomming, i sobreescriu-les quan t'hagis canviat l'emule.
Imatge


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Part met

#3

Entrada Autor: axis » dc. ago. 27, 2008 22:20

t'aconsello que posis un emule dels ultims que han sortit,facis una instal-lacio neta,guarda els compartits i el que puguis baixar i comença de nou,tens massas problemes ara com per una solucio satisfactoria

tanmateix aneu molt amb compte quant feu cercas a l'emule,desconfieu i no baixeu arxius on hi han (supossadament) un munt de fonts,nomes us donara problemes

Respon