EPG al DVBviewer

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

EPG al DVBviewer

#1

Entrada Autor: Oliana » dg. ago. 10, 2008 20:12

M'agradaria que em diguéssiu si el DVBviewer fa el següent:

Exemple:
Sóm a dijous i programem a través de la EPG una gravació d'un programa X que faran dissabte de 22.15 a 22.45, per exemple.
El mateix dissabte, la cadena de televisió que el fa, mou (avança) el programa 20 minuts, i a la EPG ja es veu reflectit (El programa el faran de 21.55 a 22.25).

La gravació programada des del dijous a través de la EPG del DVBviewer, actualitzarà el nou horari o es queda amb la hora que hi havia inicialment, i per tant el capturarà tard?


Salut!
Oliana :wink:



Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: EPG al DVBviewer

#2

Entrada Autor: conradtgn » dg. ago. 10, 2008 20:31

Home, amb els siemens tenim la sincroguía (EPG millorada que grava el programa ni que el canvïn d'horari, NO és gratis), però amb la EPG del programa de la meva tarja capturadora, que sols disponia de EPG, si que em gravava el programa però no segons l'hora si el canviaven.
Crec que al DVBViewer deu ser el mateix, que no canviarà ell sol l'hora, algún hu8mà haurà d'estar pendent dels canvis d'hora, malauradament.
Imatge


spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny
Status: Desconnectat

Re: EPG al DVBviewer

#3

Entrada Autor: spk2010 » dg. ago. 10, 2008 23:11

Oliana ha escrit:La gravació programada des del dijous a través de la EPG del DVBviewer, actualitzarà el nou horari o es queda amb la hora que hi havia inicialment, i per tant el capturarà tard?
El capturarà tard. Ho se segur :twisted: .

apa, adéu!!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

Avatar de l’usuari

Messi20
Entrades: 2263
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:34
Status: Desconnectat

Re: EPG al DVBviewer

#4

Entrada Autor: Messi20 » dl. ago. 11, 2008 13:02

spk2010 ha escrit:
Oliana ha escrit:La gravació programada des del dijous a través de la EPG del DVBviewer, actualitzarà el nou horari o es queda amb la hora que hi havia inicialment, i per tant el capturarà tard?
El capturarà tard. Ho se segur :twisted: .

apa, adéu!!!
Jo també xDDD

a10!
Imatge

Respon