L'arakelov ja té el mail privat, doncs li he enviat jo aquest matí.viktor104(5) ha escrit:Es que tinc problemes amb el registre i no em deixe registrar-me.
Llavors no puc enviar MP![]()
...
Sento no poder enviarvos el MP![]()
Saluts!
Windows XP SP3
-
Oliana
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
- Status: Desconnectat
Re: Windows XP SP3
-
Visitant
gracies a vosaltres!
I a tu oliana per haverli passat els links!
Es que realment crec que aquest SO ho mereix
Saluts!
I a tu oliana per haverli passat els links!
Es que realment crec que aquest SO ho mereix
Saluts!
-
Visitant
Jo de windows "optimitzats", ne fet servir dos el "Colossus Edition", personalment no m'agrada gaire, peró la inz¡stalació és molt ràpida i en equips de gama baixa o molt vells va de perles. I el que utilitzo jo el Click 'N Go, creat per un usuari de Darketernal d'aquí de BCN, que tot i que te alguns programes una miaca desactualitzats i no porta l'outlook i algunes xuminades més, es una passada. Si algú el vol provar el penjaria, ja que després del tancament de la pàgian el creador el va desocntinuar.
L´altre día em vaig actualitzar a la versió 6.0 del Spyware Doctor, a on es suposa que s´havía arreglat el problema d´instal.lació del SP3 i seguidament vaig tornar a posar el SP3 amb el SD inhabilitat, amb el resultat que tot va anar béMirrinyo ha escrit:
Doncs sí, sembla que tot apunta al SD. Fa tres díes que l´havía actualitzat a la versió 5.5.1.322 i ja han tret la versió Beta posterior. Potser que m´esperi a que treguin la actualització definitiva per a poder instal.lar amb seguretat el SP3.
Amb lo que em va costar de fer amics a SD i Kaspersky ara només em faltaría això !![]()
Quan ho prova us dic com a anat, gràcies !
-
viktor104
- Entrades: 5
- Membre des de: ds. jul. 12, 2008 12:36
- Ubicació: Balaguer
- Contacta:
Bé, dir que ya me passat al Especial Sata, y que funciona perfectament, de moment cap problema i tot va perfecte.
Salu2!
Salu2!

"A la SGAE le gustaría cobrarle a la luna... solo por tener forma de CD..."