Merci per la resposta!
De fet, jo feia servir DVDShrink, i l'altre dia vaig entrar a la pàgina
http://www.dvdshrink.ms per descarregar una nova versió, i quina va ser la meva sorpresa quan, després de descarregar-lo i executar-lo, em sortia el següent missatge:
"Para continuar, debe solicitar un código de instalación. Envíe un SMS con el texto SRK al número 5333 y recibirá un mensaje con su código de instalación. Coate del mensaje: 1,20€+iva".
Vaig flipar. I vaig pensar que habia corregut la mateixa sort que el DVDDecrypter, que ja no era "legal" tenir-lo allotjat en cap pàgina per descarregar-lo. Vaja, en definitiva, que em vaig equivocar de pàgina
El tema està en que estem preparant un taller de muntatge, i com serà obert al públic volem fer servir tota l'estona software freeware, que ningú no ens pugui dir res.
Merci de nou i salut!
EDITO: M'acabo d'adonar, però, que DVD Shrink no treu la protecció de zona, perquè li acabo de posar un DVD de regió 1 i quan li dono a Open Disc em surt el quadre de diàleg per canviar la zona del meu lector ("Drive region mismatch! DVD Shrink cannot open this disc, unless you change the region code of your DVD drive.")