Desinstal·lar Ogg Directshow

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:
Status: Desconnectat

Desinstal·lar Ogg Directshow

Entrada Autor: huGas.cat » ds. maig 17, 2008 18:46

Bones!

Fa dies, sense voler vaig fer una cosa rara. Volia gravar la TV, però vaig fer doble clic i el que va fer el DVBViewer va ser gravar unes dècimes de segon (un fitxer de 4 bytes). Quan em disposo a suprimir el fitxer, l'ordinador se'm penja i no em respon. He de reiniciar l'explorer.exe. I hi torno, i una vegada, i una altra, etc. I m'adono que cada vegada que intento borrar el fitxer em surt una icona al costat del rellotge de la barra de tasques, que és com un frame de pel·lícula, i que quan poses el ratolí a sobre posa "Ogg directshow filter". Era la primera vegada que veia aquesta icona.

Bé, al final ja vaig desestimar d'eliminar aquell fitxer, he intentat accedir a les propietats i no em deixa, etc.

Però últimament la cosa empitjora, ja que cada 2x3 he d'estar reiniciant l'explorer.exe perquè se'm penja. Obro una carpeta i em queda en blanc, canvio de canal amb el DVBViewer i se'm queda clavat, canvio de pestanya al Firefox i se'm penja, etc... I cada vegada que se'm penja em surt l'icona aquesta de l'Ogg. He buscat informació per internet i sembla indicar que és un spyware.

L'hi he passat el Nod32, l'Ad-Aware 2007, i em troben moltes merdes però en cap lloc he vist l'Ogg aquest.

Algú em pot ajudar? :roll: :roll: :roll:

Salut i moltes gràcies per avançat, estic desesperat!
Gerard

Imatge

Suec
Entrades: 173
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:49

Re: Desinstal·lar Ogg Directshow

Entrada Autor: Suec » dg. maig 18, 2008 8:34

Pots probar de esborrar el fitxer am un programa que es diu "unlocker" jo tinc la 1.8.5
Queda integrat al menú del ratolí (botó dret) i quan hi ha un fitxer "rebelde" fas anar el programa i et diu quin program l'está fent anar (bloqueixant) i llavors et surten varies accions, entre elles, parar el programa o borrar el fitxer....

a10

Autor del tema
huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:

Re: Desinstal·lar Ogg Directshow

Entrada Autor: huGas.cat » dg. maig 18, 2008 9:45

He pogut esborrar el fitxer aquest amb l'Unblocker. El "programa" que li impedia borrar-lo era l'explorer.exe (l'he bloquejat i m'ha deixat borrar-lo) i un tal "RunDLL32.exe". He buscat informació per internet i diu que pot ser un virus...

Després he tornat a obrir el DVBViewer, i com que tenia una gravació programada, m'ha començat a gravar però la tele no em funcionava. Paro el DVBViewer i em trobo amb un altre fitxer de 4 bytes... però amb el mateix sistema l'he pogut tornar a esborrar.

De moment no se m'ha penjat més (a part d'aquesta última vegada amb el 2n fitxer de 4 bytes), però segur que aquesta merda encara hi és al meu PC.

Si algú sap d'alguna cosa més, etc, que m'ho faci saber. :wink:

Salut i gràcies,
Gerard
Imatge

Respon