Petiso ha escrit:Malgrat el java, opino com el arle .... cridmanager + projectx es lo millor per demuxar del siemens.
Quina pega li trobes ??
Adéu !
La pega es diu Java, cada vegada m'agrada menys aquest programa... diga-li paranoia, manies...
arakelov ha escrit:I tant que ho diu! Et deixa un log molt detallat a una carpeta per dintre de c:\documents and settings\local settings, crec recordar (després quan sigui a casa t'ho confirmo). Una cosa molt important: hi ha un apartat de configuració on li dius com ha de tractar els errors. Per defecte està a "Ignore", i cal canviar-ho a "Resync-Insert video frames" (o algo així... també et confirmaré exactament on és i quina opció és), sobretot si el que t'interessa és l'àudio.
Ja ho he trobat (els logs). Ara mateix tinc quatre àudios, un amb errors. Només cal "re-ripejar" aquest que té errors oi?
arakelov ha escrit:I lo dels bloquejos... Les versions més antigues són bastant inestables. Si vols envia'm un MP i seguim parlant

(i si de cas moveu aquest tros de fil al Servei Tècnic!)
M'he baixat l'última versió de web oficial i l'he registrat amb una "key" de 15 dies de prova.
Contesta'm amb un MP, que he aprofitat el aquest missatge per respondre a en Petiso i a tu.