Fa temps vaig veure el primer capítol de "Els anells de poder" i ara pensava en descarregar-la per veure-la quan pugui.
A eMule he trobat arxius monstruosos de varies GB. no vull comprometre la qualitat dels vídeos però tampoc vull abusar de l'emmagatzematge.
Podria veure la serie a Prime Video, pero crec que podria baixar-la i guardar una versió amb un tamany mes raonable.
Així doncs: Algú sap amb quina eina es baixen els videos de Prime?
Gracies per la vostra atenció.
Consulta Amazon Prime Video
-
- Entrades: 30
- Membre des de: dv. ago. 18, 2023 17:06
- Status: Desconnectat
Re: Consulta Amazon Prime Video
Bones!!
Hi ha algunes opcions per descarregar coses de prime, si estàs interessat les podem comentar per privat, però requereixen uns certs coneixements tècnics i per ara no he tingut temps per investigar a fons.
Per altra banda, vien que el que està penjat aquí són uns 4,5 GB per capítol la meva recomanació seria que utilitzessis FFmpeg per passar el vídeo al còdec x265 i que eliminessis les pistes d'àudio que no t'interessen.
Una altra opció seria usant també FFmpeg extreure l'àudio català dels fitxers de 4,5 GB i buscar una altra font pel vídeo.
Si ho veus complicat i no tens massa pressa, podria mirar de fer-ho jo si et compromets a hostejar-ho tu després.
Hi ha algunes opcions per descarregar coses de prime, si estàs interessat les podem comentar per privat, però requereixen uns certs coneixements tècnics i per ara no he tingut temps per investigar a fons.
Per altra banda, vien que el que està penjat aquí són uns 4,5 GB per capítol la meva recomanació seria que utilitzessis FFmpeg per passar el vídeo al còdec x265 i que eliminessis les pistes d'àudio que no t'interessen.
Una altra opció seria usant també FFmpeg extreure l'àudio català dels fitxers de 4,5 GB i buscar una altra font pel vídeo.
Si ho veus complicat i no tens massa pressa, podria mirar de fer-ho jo si et compromets a hostejar-ho tu després.
-
Autor del tema - Entrades: 35
- Membre des de: dj. set. 12, 2024 22:12
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Status: Desconnectat
Re: Consulta Amazon Prime Video
Gracies per la resposta.
Afortunadament tinc diferents coneixements tècnics.
Ara estic mes ocupa, potser la setmana vinent t'envio un privat..
Però si que m'agradaria saber mes del FFmpeg i com es fa servir.
Gracies.
Afortunadament tinc diferents coneixements tècnics.

Ara estic mes ocupa, potser la setmana vinent t'envio un privat..
Però si que m'agradaria saber mes del FFmpeg i com es fa servir.
Gracies.
Compartir es vida.