Hola!
Doncs tinc un problema amb la NAT.
Primer de tot, que no tinc ni idea de què és...
Segon, que quan conecto l'Xbox360 via adaptador wifi a la meva connexió d'internet, em diu que tinc una NAT Estricta.
Aviso que la senyal wifi que m'arriba al menjador es més aviat dolenta: no es desconnecta ni al pc ni res, però ha de tenir un lag quepaqué...de les tres barretes de senyal arriba només una. Per cert, lo dels repetidors wifi per casa, es una llegenda urbana o existeixen? On? €? Com van?
Tercer, que quan connectava l'xbox360 mitjançant una connexió compartida (amb un cable ethernet portàtil-consola) la NAT sortia com Moderada.
Sóc usuari d'ONO amb un router wifi THOMSON TCW7100.
En fi, que si algú sap o té una idea de com arreglar la NAT aquesta per a que surti Aceptable o si més no Moderada, que amb Estricta no es pot ni jugar online...li agrairia molt.
Bones festes.
NAT Estricta - arreglat -
-
Autor del tema - Entrades: 1064
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
- Ubicació: Girona
- Status: Desconnectat
NAT Estricta - arreglat -
Uzu l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 01, 2008 11:57, en total s’ha editat 1 vegada.
La NAT podem dir que es el traductor de adresses del router, aquesta es la definició de wikipedia NAT.
Encara que els routers fan servir PAT que jo sapigue. Es lo que fem servir per obrir ports a l'emule per exemple.
Els repetidors wifi si que existeixen, jo tinc un, encara que el faig servir the bridge i no de repetidor. Avui en dia la majoria de punts d'access poden fer varies funcions. El meu en concret es aquest USRobotics Professional Access Point.
De totes maneres o be tens una casa molttttt gran o no et fa falta cap repetidor, fixat-hi en les antenes del meu punt d'acces, no se que faras servir per comunicar la Xbox amb el router pero em sembla que no deu tenir molt bona antena i segurament esta a prop del televisor i amagat.
Per arreglar el tema de la NAT, primer has de saber que es el que necessites obrir per la Xbox al router, suposo que seran ports i despres entrar al setup del router per obrirlos.
Encara que els routers fan servir PAT que jo sapigue. Es lo que fem servir per obrir ports a l'emule per exemple.
Els repetidors wifi si que existeixen, jo tinc un, encara que el faig servir the bridge i no de repetidor. Avui en dia la majoria de punts d'access poden fer varies funcions. El meu en concret es aquest USRobotics Professional Access Point.
De totes maneres o be tens una casa molttttt gran o no et fa falta cap repetidor, fixat-hi en les antenes del meu punt d'acces, no se que faras servir per comunicar la Xbox amb el router pero em sembla que no deu tenir molt bona antena i segurament esta a prop del televisor i amagat.

Per arreglar el tema de la NAT, primer has de saber que es el que necessites obrir per la Xbox al router, suposo que seran ports i despres entrar al setup del router per obrirlos.

¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!