Emule

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
Andreu22
Entrades: 1
Membre des de: dj. set. 02, 2021 11:04
Status: Desconnectat

Emule

#1

Entrada Autor: Andreu22 » dj. set. 02, 2021 11:11

Hola
Fa temps que vaig descobrir tots rucs, i la veritat que una pagina aixi s´ha agraeix bastant. El problema que yo tinc, es a l´hora de descarregar. No hi ha manera de configurar el emule be, he aconseguit descarregar alguna cosa, pero la veritat es que no se com. Porto uns dies intentant descarregar uns programes pero no hi manera, no se com configuraro ya. Us volia proposar, si podrieu posar les descargues per torrent, es molt senzill i facil ja que no es necesari configurar res. O si no, agrairia que algu m´ayudes a configuralo, perque pugui descarregar sense problemes.

Gracies i adeu.



Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: Emule

#2

Entrada Autor: Adrià05 » dl. set. 06, 2021 13:01

No deu ser cosa de configuració. Simplement no deu haver-hi fonts. De fet, jo vaig amb l'eMule sense configurar ni obrir ports i em funciona bé xD


Davidson412
Entrades: 6
Membre des de: ds. ago. 14, 2021 15:52
Status: Desconnectat

Re: Emule

#3

Entrada Autor: Davidson412 » dj. set. 09, 2021 23:39

Adrià05 ha escrit:
dl. set. 06, 2021 13:01
No deu ser cosa de configuració. Simplement no deu haver-hi fonts. De fet, jo vaig amb l'eMule sense configurar ni obrir ports i em funciona bé xD
I no hi ha cap solució pel problema de les fonts?, jo com comentava a un altre post estava interessat en Vic Mackey i no carrega cap link dels penjats al web. Adrià haver si pots aconseguir algun link de la sèrie :D


yuyu112
Entrades: 151
Membre des de: dl. set. 09, 2019 9:53
Status: Desconnectat

Re: Emule

#4

Entrada Autor: yuyu112 » dv. set. 10, 2021 14:49

Vick Mackey la tinc compartida 24h/7 en llançament.
INDESINENTER


Davidson412
Entrades: 6
Membre des de: ds. ago. 14, 2021 15:52
Status: Desconnectat

Re: Emule

#5

Entrada Autor: Davidson412 » dv. oct. 15, 2021 19:55

yuyu112 ha escrit:
dv. set. 10, 2021 14:49
Vick Mackey la tinc compartida 24h/7 en llançament.
Com vols dir compartida 24h/7 en llançament? Sóc nou en aquest món


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Emule

#6

Entrada Autor: Ferriol » dv. nov. 05, 2021 9:09

Vol dir que l'ordinador el té en funcionament 24 hores, 7 dies per setmana i en llançament, és la prioritat de pujada dels arxius que pots establir a l'eMule.
Salut i sort
Imatge


roca486
Entrades: 29
Membre des de: dc. oct. 27, 2021 7:21
Status: Desconnectat

Re: Emule

#7

Entrada Autor: roca486 » ds. nov. 06, 2021 17:12

Jo vaig tenir alguns problemes per a fer funcionar el programa:
1.- La configurió de ports és molt senzilla de fer en el teu router, però depenent del proveïdor d'internet que tinguis pot ser problematic, doncs pot ser que aquests ports no estiguin visibles des d'internet, doncs el teu operador fa servir CGNAT, que vol dir que el teu router no va directament a internet i no tens una IP publica de veritat, sino a un altre router que gestiona totes les conexións i les IPs publiques es comparteixen. És a dir, tu configures el teu router obrint uns ports pero com que n´hi ha un altre gestionant la IP, doncs és com si no fessis res. Per exemple Pepephone ho té muntat així. És tant senzill com contactar amb ells i dir que et treguin del CGNAT.
2.- El més senzill per a trobar fonts és conectar tant a la xarxa Kad com a la eD2k, almenys al principi, quan has compartit poc contingut. Més endavant simplement conectant a la xarxa Kad ja hauries de poder tenir accés a gairebé tot.

A mi el que em va donar maldecaps va ser el punt #1.

Salutacions

Avatar de l’usuari

Asseguratòrix
Entrades: 901
Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

Re: Emule

#8

Entrada Autor: Asseguratòrix » dt. juny 28, 2022 12:42

Bones.
Ja fa temps que no escrivia, salutacions a tots!
Si que de tant en tant em connecto al web per veure les novetats i baixar alguna coseta.
Ara m'agradaria baixar-me'n una, i em trobo que no se'm vol obrir l'eMule, ni després de reiniciar l'ordinador.
Em podeu donar alguna pista?

Vull dir:
He de tornar a instal·lar?
Perdré dades?

Avatar de l’usuari

Asseguratòrix
Entrades: 901
Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

Re: Emule

#9

Entrada Autor: Asseguratòrix » dt. juny 28, 2022 14:49

Doncs he reinstal·lat i reiniciat.
Segueix sense obrir-se l'eMule.
...


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Emule

#10

Entrada Autor: Ferriol » dt. juny 28, 2022 17:29

Una tonteria, però de vegades... pots provar :roll: :
Sobre la icona de l'eMule, botó dret Executar com a Administrador...
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

Asseguratòrix
Entrades: 901
Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

Re: Emule

#11

Entrada Autor: Asseguratòrix » dt. juny 28, 2022 21:51

Doncs tampoc va.
I he estat fent anar l'eMule poc però regularment.
La setmana passada el vaig fer anar sense problemes.

Podria ser un bloqueig de windows?

Avatar de l’usuari

Asseguratòrix
Entrades: 901
Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

Re: Emule

#12

Entrada Autor: Asseguratòrix » dt. juny 28, 2022 22:50

Problema resolt.
He desinstal·lat l'eMule i he instal·lat una nova versió de l'instal·lador en català que surt a aquest post:
Tenebres ha escrit:
dt. gen. 15, 2019 9:08
elaltavoz ha escrit:
dl. ago. 06, 2018 19:38
Aquest instalador era l'únic que em permetia poder-me baixar les coses via Emule. Ara, tanmateix, no puc descarregarme'l des de tornado.cat . Tant de bo poguessis fer-hi alguna cosa.
Més val tard que mai però aquí tens la nova versió de l'instal·lador:

https://github.com/roig/emuleinstaller/ ... a0.50a.exe
Ara sí que funciona, encara que em temo que he perdut tota la configuració i alguna cosa que s'estava baixant...
No es pot tenir tot! :roll:

Avatar de l’usuari

Asseguratòrix
Entrades: 901
Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

Re: Emule

#13

Entrada Autor: Asseguratòrix » dc. nov. 30, 2022 14:17

Bones.
Torno a tenir problemes amb l'eMule.
Ja sabeu: canvies de empresa, et canvien el router i tot a fer la mà.

He hagut de tronar a instal·lar l'eMule però no aconsegueixo que es connecti enlloc.
He intentat obrir ports, però la proba de connexió surt negativa.

Passa que estic buscant un tutorial, però tot el que em trobo és molt antic, i no sé si serveix encara.
Algú podria fer un tutorial actualitzat que expliqui des de quina versió és millor de l'eMule, com s'obren els ports i com ho hem de fer per connectar amb servidors?

No he trobat info actualitzada ni a la pàgina de suport de l'eMule! :cry:


sanfaina
Entrades: 49
Membre des de: dc. juny 05, 2019 11:24
Status: Desconnectat

Re: Emule

#14

Entrada Autor: sanfaina » dc. nov. 30, 2022 17:42

Els problemes de connexió d'Emule tenen normalment relació amb els següents problemes:
  • Proveïdor (ISP) que limita accés a protocols o te bloquejat l'accés a algunes adreces (com p.ex. servidors d'emule).
  • Proveïdor que no dona IP pública* (avui dia la majoria), impossibilitant la famosa apertura de ports. Alguns ISP donen IP pública si ho sol·licites (alguns cobrant un petit recàrrec), altres no l'ofereixen ni en opció. (No confondre amb IP fixa o privada*, servei que si l'ofereixen sempre és de pagament, +car, però que probablement també permetrà trastejar amb els ports).
  • En cas de tenir IP pública, pot ser que el ruter que ens han proveït sigui una caca o estigui tant capat que no permeti o faci molt difícil configurar-ne la apertura de ports.
Diria que el 99% de problemes amb la connectivitat de l'emule corresponen a un dels 3 casos.

Sense IP pública i/o sense obrir ports es pot sobreviure, però tindràs Low ID: trigues una eternitat a trobar fonts de les coses i costa que et trobin com a font (comparteixes menys), però poc o molt funciona.

Si realment no arribes a connectar a cap servidor, segurament és una altra cosa. Potser puguis tirar només amb KAD, però igualment necessitaràs alguna adreça d'un usuari en funcionament per fer bootstrap (és un pal, i si estas uns dies desconnectat tornaràs a tenir dificultats per reconnectar).

Una altra alternativa, si el ISP realment et limita l'accés a l'Emule (això ara mateix no se si ho fan gaire), podria ser un VPN, tinc entès que n'hi ha fins i tot et donen IP amb possibilitat d'obrir ports, però una VPN de veritat de les que permet P2P segurament serà de pagament.

*Amb IP pública, em refereixo a que ens trobem exposats a internet rere una IP per nosaltres solets, sense CGNAT, el mecanisme que utilitzen tots els proveïdors en el que es comparteix cada IP entre múltiples usuaris. Es diferencia d'una IP privada, en que aquesta IP pública pot ser diferent cada cop que reiniciem el ruter, p.ex. Una IP privada seria sempre la mateixa.

Avatar de l’usuari

Asseguratòrix
Entrades: 901
Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

Re: Emule

#15

Entrada Autor: Asseguratòrix » dc. nov. 30, 2022 18:31

Quan torni a tenir una estona m'ho miro detingudament.
Gràcies!

Respon