Quin disc dur extern Multimedia recomaneu?

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
Jordi_TotsRucs.cat
Entrades: 45
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 11:59
Status: Desconnectat

Quin disc dur extern Multimedia recomaneu?

Entrada Autor: Jordi_TotsRucs.cat » dg. des. 09, 2007 19:42

Doncs això, que estic pensant en regalar un disc dur extern multimedia de 500 GB i voldria que m’orientéssiu una mica sobre els preus, les marques, avantatges d’uns, inconvenients d’altres... També si hem podeu dir on hi ha alguna "ganga" millor :)

Ah, se m’oblidava, i que ho reprodueixi TOT: avi, mpg, vob, DivX, XviD, subs srt... (això lo bàsic), però ja posats a demanar: subs ass i mkv també :p

Adéu.
P.D.: Si us plau raoneu les respostes ;)

EDITO: També comenteu si algú en te ja algun que li va molt bé o no tant bé...

educan
Entrades: 20
Membre des de: ds. nov. 24, 2007 22:07

Entrada Autor: educan » dg. des. 09, 2007 21:44

Hola!

Jo tinc un disc dur d'aquests, en concret el conceptronic cmed3plus.

El vaig comprar fa un parell de mesos, em va costar 146€ el de 320gb al pcgreen de barcelona, crec que també hi ha el model de 500GB.

De moment i l'he fet servir força, no tinc cap problema amb ell. Llegeix subtítols en srt i sub i també pot reproduir vídeo amb àudio més d'un canal d'àudio. En quant a compatibilitat amb diferents formats, no reprodueix mkv però no he tingut cap problema amb altres codecs més comuns. El que si que et puc dir és que per exemple no em reprodueix els capítols de magnum que esteu penjant aquests dies. He mirat amb el gspot i el que veig que té diferent respecte la majoria de vídeos que tinc és el qpel. Provaré a recodificar a veure si és això.

Una altra pega és que no és compatible amb llistes de reproducció d'àudio.

Com a punt positiu, per mi, disposa d'entrades frontals per llegir targes i un port usb-host on pots connectar un pen drive o un disc dur extern (fat32) i reproduir el seu contingut.

Jo em vaig decantar per aquest pel preu i perquè havia llegit força comentaris positius (i també negatius es clar).

També tens els models de tvix que crec que si que poden reproduir mkv i tenen la posibilitat de gravar de la tdt (amb un accessori), però el preu es dispara cap als 300-450€.

En aquest enllaç pots trobar molta informació d'altres models: http://www.forodivx.com/showthread.php?t=49781&page=45

salut!

Autor del tema
Jordi_TotsRucs.cat

Entrada Autor: Jordi_TotsRucs.cat » dg. des. 09, 2007 22:14

educan ha escrit:Hola!

Jo tinc un disc dur d'aquests, en concret el conceptronic cmed3plus.

El vaig comprar fa un parell de mesos, em va costar 146€ el de 320gb al pcgreen de barcelona, crec que també hi ha el model de 500GB.
Gràcies per la info, vaig a fer alguna cerca d'aquest model.
educan ha escrit: També tens els models de tvix que crec que si que poden reproduir mkv i tenen la posibilitat de gravar de la tdt (amb un accessori), però el preu es dispara cap als 300-450€.
:shock: massa car, jo pensava gastar entre 100-200 € ;)
educan ha escrit: En aquest enllaç pots trobar molta informació d'altres models: http://www.forodivx.com/showthread.php?t=49781&page=45

salut!
Vaig a fer una volta per allà.

Moltes gràcies,
Adéu.

P.D.: ¿Tens problemes amb la llargada del noms dels fitxers o pels caràcters amb accents,...?
P.D.2: Respecta a lo de "magnum", tens molts números perquè sigui això del qpel ;)

EDITO:
Llegint per "allà" crec que seria interessant afegir a les especificacions que busco algun que estigui en format NTFS, per tal d’acceptar i poder reproduir .iso de més de 4 GB ¿en sabeu d’algun?

marujadigital
Entrades: 173
Membre des de: dg. nov. 04, 2007 9:10

Entrada Autor: marujadigital » dg. des. 09, 2007 23:36

EDITO:Llegint per "allà" crec que seria interessant afegir a les especificacions que busco algun que estigui en format NTFS, per tal d’acceptar i poder reproduir .iso de més de 4 GB ¿en sabeu d’algun?
hola jordi...

vols llegir un iso ????? :shock:

per a llegir un mkv o high definition ara mateix no hi ha ningun multimedia que ho fagi...sols els ps3 o blu ray de sony, tan sols en pc i en sortida vga ho voras en un tv..pero perdras qualitat..ara mateix es molt dificil traure suc a una pantalla en tanta definicio.....

i pel preu que marques ni de conya....comprat un dvd reproductor...el sigmatek se ho traga tot...i per uns 45 euros....se pot en un pen llegir pelis i musica....

on mes estan per la llavor de introduir este tipus de hd es el mediamrkt...

salut

dewww

Autor del tema
Jordi_TotsRucs.cat

Entrada Autor: Jordi_TotsRucs.cat » dl. des. 10, 2007 0:13

marujadigital ha escrit:
EDITO:Llegint per "allà" crec que seria interessant afegir a les especificacions que busco algun que estigui en format NTFS, per tal d’acceptar i poder reproduir .iso de més de 4 GB ¿en sabeu d’algun?
hola jordi...

vols llegir un iso ????? :shock:
:oops: llegint el fil de 60 pagines me marejat i equivocat, amb la mida de 4 GB el primer que m'ha vingut a la ment ha estat les .iso, però com bé hem dius després
marujadigital ha escrit: per a llegir un mkv o high definition ara mateix no hi ha ningun multimedia que ho fagi...sols els ps3 o blu ray de sony, tan sols en pc i en sortida vga ho voras en un tv..pero perdras qualitat..ara mateix es molt dificil traure suc a una pantalla en tanta definicio.....
seria per un mkv HD 8)
marujadigital ha escrit: i pel preu que marques ni de conya....comprat un dvd reproductor...el sigmatek se ho traga tot...i per uns 45 euros....se pot en un pen llegir pelis i musica....

on mes estan per la llavor de introduir este tipus de hd es el mediamrkt...

salut

dewww
La opció del Disc Dur extern i d'un DVD reproductor amb USB ja l'havia pensada, però millor un "integrat" Disc Dur Extern Mutimedia ;) no?

Crec que hem decantaré pel IOMEGA SCREENPLAY 500 GB (33907)
, ja que no he vist cap crítica, també es cert que n'he vist poques opinions però totes eren bones :)

Feu-li una ullada a veure que os sembla ;) [url]http://www.iomega-europe.com/item?SID=f ... =136133907[/url]

Adéu i gràcies pels comentaris ;)

educan
Entrades: 20
Membre des de: ds. nov. 24, 2007 22:07

Entrada Autor: educan » dl. des. 10, 2007 0:32

doncs sembla bastant semblant al que tinc jo.

En el que tinc jo, els noms llargs em sembla que els talla, però surten caràcters de sobres. Els accents i similars els mostra però fa alguna cosa rara (amb l'accent obert posa la lletra en majúscules i coses semblants)

Per cert, una cosa que em fa una mica de ràbia es que no s'engega de forma instàntania, triga ben bé uns 30 segons o algo així.

sort!

Autor del tema
Jordi_TotsRucs.cat

Entrada Autor: Jordi_TotsRucs.cat » dl. des. 10, 2007 14:53

Buscant el IOMEGA SCREENPLAY 500 GB (33907) a bon preu m’he trobat una "ganga" que m’ha convençut al 100 %, però...

Els productes que té IOMEGA són:

* 750 GB ScreenPlay™ Pro (33909)
* 500 GB ScreenPlay™ (33907) <-- El que compraré :)
* 320 GB ScreenPlay™ (33906) <-- El mateix que compraré però de 320 GB i no de 500 GB
Font info

Doncs bé, a les ofertes que he trobat al PCCity tenim:
* DISCO DURO EXTERNO USB IOMEGA SCREENPLAY 360 TV que té les característiques del 750 GB ScreenPlay™ Pro (33909) :shock: :shock: "TIMO" no?, no existeix això?, si existeix (hauré d’anar a mirar-ho a la botiga :() millor aquest que el de 500 GB "bàsic" no?
* DISCO DURO EXTERNO IOMEGA SCREENPLAY BASIC 500 GB (33907) que té les característiques del 500 GB ScreenPlay™ (33907) OK

Adéu i gràcies pel "feedback" ;)

EDITO: No se ficar les adreces com vull :oops:
EDITO2: Ja està :lol:
EDITO3: Hem reafirmo en que és "TIMO" (per això no posen el codi del fabricant del producte :twisted:), en els dos enllaços de qarzo.com següents tenim el que seria normal; els dos amb les mateixes característiques ;)
[url]http://www.qarzo.com/product_info.php?c ... ts_id=4152[/url]
[url]http://www.qarzo.com/product_info.php?c ... ts_id=3951[/url]

Respon