Hola!
Jo tinc un disc dur d'aquests, en concret el conceptronic cmed3plus.
El vaig comprar fa un parell de mesos, em va costar 146€ el de 320gb al pcgreen de barcelona, crec que també hi ha el model de 500GB.
De moment i l'he fet servir força, no tinc cap problema amb ell. Llegeix subtítols en srt i sub i també pot reproduir vídeo amb àudio més d'un canal d'àudio. En quant a compatibilitat amb diferents formats, no reprodueix mkv però no he tingut cap problema amb altres codecs més comuns. El que si que et puc dir és que per exemple no em reprodueix els capítols de magnum que esteu penjant aquests dies. He mirat amb el gspot i el que veig que té diferent respecte la majoria de vídeos que tinc és el qpel. Provaré a recodificar a veure si és això.
Una altra pega és que no és compatible amb llistes de reproducció d'àudio.
Com a punt positiu, per mi, disposa d'entrades frontals per llegir targes i un port usb-host on pots connectar un pen drive o un disc dur extern (fat32) i reproduir el seu contingut.
Jo em vaig decantar per aquest pel preu i perquè havia llegit força comentaris positius (i també negatius es clar).
També tens els models de tvix que crec que si que poden reproduir mkv i tenen la posibilitat de gravar de la tdt (amb un accessori), però el preu es dispara cap als 300-450€.
En aquest enllaç pots trobar molta informació d'altres models:
http://www.forodivx.com/showthread.php?t=49781&page=45
salut!