Erro quan clico a un programa per baixar-lo (Ubuntu)

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
lotiopep
Entrades: 1
Membre des de: dv. nov. 23, 2007 12:41
Status: Desconnectat

Erro quan clico a un programa per baixar-lo (Ubuntu)

Entrada Autor: lotiopep » dv. nov. 23, 2007 13:05

Hola a tothom.

Primer de tot felicitar-vos per aquest servei tan útil.

En segon lloc, tinc un problema per baixar-me les series i programes clicant-t'hi sobre. Em surt l'error del firefox:

"El firefox no sap com obrir aquesta adreça, perque el protocol (ed2k) no està associat amb cap programa."

He buscat a les preferencies del navegador, pero nomes he trobat una seccio per associar tipus de fitxers amb programes. Pero no puc afegir-ne cap mes.

Faig servir Ubuntu gutsy des de fa poquet, pero m'agrada tant que estic procurant de fer el maxim de coses amb aquest sistema. No se si amb windows em passaria el mateix.

Per altra banda, si busco directament amb amule (versio per linux de l'emule) normalment trobo els fitxers i els puc baixar.

Em podeu ajudar?

Moltes gracies.

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Re: Erro quan clico a un programa per baixar-lo (Ubuntu)

Entrada Autor: Petiso » dv. nov. 23, 2007 13:19

lotiopep ha escrit:Hola a tothom.

Primer de tot felicitar-vos per aquest servei tan útil.

En segon lloc, tinc un problema per baixar-me les series i programes clicant-t'hi sobre. Em surt l'error del firefox:

"El firefox no sap com obrir aquesta adreça, perque el protocol (ed2k) no està associat amb cap programa."

He buscat a les preferencies del navegador, pero nomes he trobat una seccio per associar tipus de fitxers amb programes. Pero no puc afegir-ne cap mes.

Faig servir Ubuntu gutsy des de fa poquet, pero m'agrada tant que estic procurant de fer el maxim de coses amb aquest sistema. No se si amb windows em passaria el mateix.

Per altra banda, si busco directament amb amule (versio per linux de l'emule) normalment trobo els fitxers i els puc baixar.

Em podeu ajudar?
Amb l'amule no no ho se, però el emule porta una botonet que diu "Handle ed2k links". Busca per les opcions del amule.

Mira, he trobat això, aquí esta explicat com fer-ho !!

Igualment, sempre et queda el copiar i pegar..... copies el elink del forum, i el pegues al amule.

Adéu !
Imatge Imatge

sianeu

Entrada Autor: sianeu » ds. des. 01, 2007 13:35

Et deixo una direcciò en català:

[url]http://firefoxcat.blogspot.com/2007/04/ ... refox.html[/url]

Si no et queda prou clar, pregunta

Salut

Respon