Hola a tothom.
Quan vaig al llistat de notícies em passa una cosa molt curiosa. A veure si algú de vosaltres me'n sap donar el motiu. Aquestos són els passos que segueix:
1) Entr a la pàgina principal (web.totsrucs.cat).
2) Vaig al final i prem l'enllaç "Veure totes les Notícies" (web.totsrucs.cat/index.php?pagina=noticies).
3) Començ a repassar els programes: pàgina 0, 1, 2, 3... Si veig un programa que m'interessa, faç clic al seu l'enllaç i, en comptes d'obrir la pàgina del programa, se m'obri una altra vegada la pàgina 0 del Llistat de Notícies.
4) Finalment, si vull obrir la pàgina que m'interessa, no tenc més remei que anar al Google i, dins site:web.totsrucs.cat, buscar el títol del programa que vull i obrir la pàgina des de la llista de resultats del Google.
Supòs que això vos passarà a tots els que faceu la prova, oi?
Salut.
Error en els enllaços del Llistat de Notícies
-
Autor del tema - Entrades: 6
- Membre des de: dv. gen. 03, 2014 20:38
- Ubicació: Eivissa
- Status: Desconnectat
Re: Error en els enllaços del Llistat de Notícies
És un error de la web, a veure si trobo un forat i ho arreglo :-p

-
Autor del tema - Entrades: 6
- Membre des de: dv. gen. 03, 2014 20:38
- Ubicació: Eivissa
- Status: Desconnectat
Re: Error en els enllaços del Llistat de Notícies
D'acord. No hi ha pressa.
Els catalans som una mica rarets. Quan un espanyol vol saber si un altre espanyol té un moment lliure a la seua agenda, li diu: "¿Tienes un hueco?"
Quan ho volem saber els catalans, deim: "Tens un forat?" I la resposta sempre és afirmativa, és clar. xD
Els catalans som una mica rarets. Quan un espanyol vol saber si un altre espanyol té un moment lliure a la seua agenda, li diu: "¿Tienes un hueco?"
Quan ho volem saber els catalans, deim: "Tens un forat?" I la resposta sempre és afirmativa, és clar. xD