Recovery portatil

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Avatar de l’usuari

Sedmikrasky
Entrades: 844
Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
Ubicació: forbidden snowflake
Status: Desconnectat

#16

Entrada Autor: Sedmikrasky » dv. oct. 05, 2007 21:59

Bufff... però quan ho has anomenat la motxilla he pensat en quan anava al institut i els meus companys i jo carregàvem un munt de llibres a l'esquena :roll:




Suec
Entrades: 173
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:49
Status: Desconnectat

#17

Entrada Autor: Suec » ds. oct. 06, 2007 8:25

A part, amb una "motxilla" es nota menys (o del tot) que portes un portatil. Es mot fàcil identificar que algú porta un portatil si el du en una maleta....

Per altre part, continuant amb el tema del "recovery disc" jo el que faig amb tots els ordinadors que passen per les meves mans (personals i de col.legues) es, depenent de l'estat en que m'arrivin:

Recuperar les dades i arxius i un cop segur de que tot l'important esta salvat, formateixar...

Un cop instal.lat de cero el sistema operatiu + programes basics + programes específics + configuració de tot (xarxa, programes, documents), fer un backup amb el Norton Ghost a una altre partició del dis dur. (Recomano sempre particionar el disc dur, i posar tots els documents a l'altre partició).

LLavors l'arxiu creat pel Norton Ghost, el grabo en un DVD i també el deixó amagat al disc dur (tot depen de la habilitat informàtica del amic).

En cas de "catastrofe" a partir del DVD o de la copia guardada, restaures tot l'ordinador tal com estava el diua que vas fer el Backup.

Com que l'usuari a guardat els documents a l'altre partició no els perd.
Només cal, abans de fer la restauració, recuperar els "favoritos" els comptes i mails....

Salutacions

Avatar de l’usuari

Autor del tema
bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

#18

Entrada Autor: bipub » ds. oct. 06, 2007 11:41

Pobre de mi si hagues de fet tot això....

Pel que fa a la bossa en el meu cas hauré d'anar carretejant el portatil d'un lloc a l'altre tot el dia però tot es super a prop aixi que suposo que el pes serà el de menys ja que el que m'he comprat es dels lleugerets. Però aixo de la motxilla (no d'insti) ja ho havia pensat, semblarà menys un portàtil. A vera què trobo, perquè la idea es portar només això i deixar els bolsos per anar a la feina, perquè sino si que semblaré una boja cada matí (el bolso, el portatil, la carpeta i la bossa de la carmanyola) valdrà més que em compri un carro del super.

Respon