Disc dur per multimèdia

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Disc dur per multimèdia

#1

Entrada Autor: shinnosuke » dv. ago. 31, 2012 1:01

Hola.

Necessito un disc dur amb urgència per buidar espai amb el disc dur que tinc ara 1TB em queda molt poc espai, necessitaria un HDD per només per reproducció, no el faria servir com a gravador, ja tinc un de 2TB, ara estàn força cars però mica mica va baixant els preus dels discs durs, però continuen están i pica la butxaca si es compra ja que abans de les inúndiacions estaven força bé.

Segurament si puc gravi tota la sèrie sencera de El Cor de la Ciutat que properament començarà a Estil9TV són un munt de capítols ho sé però ocuparia en total 500gb com a molt 600Gb d'espai comptant unes 350/370MB per cada capítol i unes 500-600gb amb capítols especials que són uns 8 ó 10.


Demanaria quin disc dur m'ha aniria bé per fer-lo servir per reproduïr, és millor un extern amb la seva font alimentació o un intern de PC i comprar a part la caixa per connectar-lo.

Tinc bastantes sèries, com Secrets de Família, Rosa els 3 blocs, Shin-Chan, Bola de Drac Z Kai, i ocupa bastant.

Demano consells opinions i recomanacions de quin em pot anar bé, o comprar un HDD de 500gb per gravar i fer servir el de 2TB com a reproducció o com ho farieu vosaltres?

Gràcies per adelantat!




axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Disc dur per multimèdia

#2

Entrada Autor: axis » dv. ago. 31, 2012 15:37

dels preus no parlare,pero jo he apres a la practica que es millor un extern enxufat pel usb,pero com tot ja saps que aixo va a gustus

Respon