Jo també me'l vaig comprar.... jejeje.
La meva impressió és que el firmware mica en mica va millorant (ara estic a l'última versió1.1.2, i a l'igual que l'arakelov, m'he tragat des de la primera beta que hi havia).
Trobo indignant que no i hagi un botó de "on/off", perquè quan es penja l'has de desconnectar de la presa de la corrent. Es penja massa, sobretot quan enregistra i reprodueixes un altre video alhora. Suposo que ho aniran millorant.
Un altre dels contres, és que l'adaptador wifi original de InOut que venen per a aquest aparell només suporta Wifi N a 2,4Ghz. També li van bé altres antenes wifi-USB sempre i quant tinguin el chipset Realtek, encara que totes les que he provat van més lentes que la original de InOut. No sé si algú ho ha provat amb un adaptador Realtek a 5 Ghz...
Una de les coses a favor que té, és que porta el 3alacarta

Pots mirar les sèries, Polonia, Crackòvia, La Riera, Infidels, Telenotícies... etc sense haver-ho de programar per enregistrar, i a una qualitat molt digna (quasi similar a la d'emissió). En el cas de "Polseres vermelles" o "Arròs covat", pots veure els episodis abans que els hagin emès per TV3, i tot des del sofà de casa. Per mi, aquest és un dels punts forts.
Jo en general estic content amb l'aparell, però no puc comparar-lo amb el M740 perquè per mai l'he tingut...
Qualsevol cosa que vulguis, ja saps!
Salut!