com conectar vhs amb cable s-video??

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

r5004
Entrades: 14752
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: com conectar vhs amb cable s-video??

Entrada Autor: r5004 » dj. gen. 20, 2011 21:38

terminator@ ha escrit:
r5004 ha escrit:Pels menús del vídeo hi deu haver la configuració de l'euroconnector, no recordo exactament què has de buscar (el meu VHS ho té)... fa tant temps que no toco el vídeo... m740 Power! :mrgreen:

de leurocoenctor para ke?
Petiso ha escrit:Per dirli que la sortida del SCART (euroconector) sigui s-video .... es una opció, es pot mirar si el teu vídeo la te.

Adéu !
Ho he anat a mirar...
En el vídeo em deixa triar entre "vídeo" i "s-vídeo". En el receptor de tdt (Siemens m740), "fbas" i "svídeo". I el dvd és el més catxondo de tots amb quatre opcions... "Cvbs + S-vídeo", "Cvbs + Rgb", "Cvbs + Yuv" i "Yuv + P-Scan".

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Autor del tema
terminator@
Entrades: 59
Membre des de: dj. gen. 20, 2011 14:56

Entrada Autor: terminator@ » dj. gen. 20, 2011 23:37

he probado conectando el vhs con la antena normal a la capturadora, y pasa exactamente lo mismo, se ve la pantalla gris esa, pero yo recuerdo en el antiguo pc haber conectado con esta capturadora la antena y tal y que funcionara, lo que pasa esque cambie de windows xp a windows 7 y me fui a avermedia a la pagina y baje el ultimo software, ya que el que traia la capturadora no era compatible, seguramente este no lo sea al 100 por 100, y quiza por eso da esos problemas, me recomendais alguna capturadora con rca para comprar? que sea buena para capturar vhs claro, y que tenga rca, vosotros decidme modelos buenos, gracias.

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: conradtgn » dv. gen. 21, 2011 0:20

Si el connectes per antena (coaxial) has de sintonitzar el canal del vídeo al PC (desconec el canal/freqüència)... Amb el Pinnacle Studio es podia fer, i amb software de avermedia també.

Tarjetes internes tens alguna cosa com:
-SINTONIZADOR TDT LIFEVIEW PCI HIBRIDA HD MPEG4 W7 (43€) (Jo tinc aquest model i funciona bé per vhs amb RCA, via Coaxial no he pogut, encara)
-Avermedia AverTV DUO Hybrid PCI Express (88€)
-Hauppauge WinTV-HVR-4400 (142€)

I externes:
-CAPTURADORA DE VIDEO NPG REAL DVD STUDIO GOLD USB (26€)
-CAPTURADORA DE VIDEO CONCEPTRONIC (24€)
-Sveon STV24 Sintonizador TDT + Capturadora USB (39€)

Jo l'agafaria interna, s'escalfa menys (millor dit, dissipa millor, pel corrent d'aire de la caixa), i no tindràs problemes de velocitat amb els USBs.

a10!

Mmmm curiós, el meu missatge 2011....... :mrgreen:
Imatge

Autor del tema
terminator@
Entrades: 59
Membre des de: dj. gen. 20, 2011 14:56

Entrada Autor: terminator@ » dv. gen. 21, 2011 0:38

conradtgn ha escrit:Si el connectes per antena (coaxial) has de sintonitzar el canal del vídeo al PC (desconec el canal/freqüència)... Amb el Pinnacle Studio es podia fer, i amb software de avermedia també.

Tarjetes internes tens alguna cosa com:
-SINTONIZADOR TDT LIFEVIEW PCI HIBRIDA HD MPEG4 W7 (43€) (Jo tinc aquest model i funciona bé per vhs amb RCA, via Coaxial no he pogut, encara)
-Avermedia AverTV DUO Hybrid PCI Express (88€)
-Hauppauge WinTV-HVR-4400 (142€)

I externes:
-CAPTURADORA DE VIDEO NPG REAL DVD STUDIO GOLD USB (26€)
-CAPTURADORA DE VIDEO CONCEPTRONIC (24€)
-Sveon STV24 Sintonizador TDT + Capturadora USB (39€)

Jo l'agafaria interna, s'escalfa menys (millor dit, dissipa millor, pel corrent d'aire de la caixa), i no tindràs problemes de velocitat amb els USBs.

a10!

Mmmm curiós, el meu missatge 2011....... :mrgreen:
ya se de que era el problema, el de la antena y el del svideo, el problema era el mierda software, he instalado el ultimo y funciona el svideo y la antena, el svideo lo curioso esque si le doi al canal svideo se ve en blanco y negro, y si cambio el canal a compuesto se ve en color, eso si la calidad deja mucho que desear, para escuchar el audio que necesitaria de cable?

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: conradtgn » dv. gen. 21, 2011 9:07

Doncs necessitaries un adaptador 2xRCA-jack 3.5mm estèreo com aquest:
Imatge

Connectes els 2 RCA al'adaptador, i el jack a l'entrada de LINIA ("Line IN", color normalment blau de la tarjeta de so) del PC.

Al programa de captura selecciones el so de la placa base-->Line IN, i llestos.

Sobretot tot el cablejat que compris (tant audio com video) que siguin de punta bañada en or, així es mirarà de mantenir l'escassa qualitat dels antics vhs ;)

a10!
Imatge

Respon