Ayu VS mi-chan

Els posts que no segueixin les normes aniran a parar aquí. (Antiga paperera).
Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Ayu VS mi-chan

#1

Entrada Autor: Ayu » dl. juny 16, 2008 17:53

Ja ho sabem que estan pendents de fer, suposo que és el motiu pel qual s'ha "reactivat" el tema. Però bé, sent la mi-chan la que l'ha reactivat possiblement només sigui per intentar fer gràcia dient "ui, fa temps que està el tema però jo responc ara". Però ja està bé que es faci memòria de les coses que s'han de fer.

I bé, no crec que sigui difícil decidir quins canvis s'han de fer, doncs teòricament no són els que tu decideixis sinó els que decidim entre "tots" (que sempre participem només el 4 mateixos...) o el que digui la majoria. Així que només s'ha de contar qui està d'acord amb cada proposta, o si vols "estalviar feina", posar una enquesta amb les diverses opcions que hagin sortit. Potser la gent li fa pal escriure, però es veuen capacitats per a fer un click.

Bé, això, que sinó no sé quin sentit té l'estable si poses els canvis que a tu et semblin bé, semblin o no semblin bé als demés, encara que ja em suposo que et refereixes a que has "d'estudiar" les diverses propostes que s'han fet.


Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Subforums a "Series"

#2

Entrada Autor: Petiso » dl. juny 16, 2008 17:58

Aquí està la qüestió ..... en aquest fil, s'han fet MOLTES proposta si contrapropostes, opinions canviants, etc etc.

Per tant, no es tant fàcil com agafar dos opcions i agafar la mes votada ..... ja que no es el cas.

Adéu !
Imatge Imatge


mi-chan
Entrades: 193
Membre des de: dv. nov. 03, 2006 16:31
Ubicació: por ahí...
Status: Desconnectat

Re: Subforums a "Series"

#3

Entrada Autor: mi-chan » dl. juny 16, 2008 21:53

Ayu ha escrit:Però bé, sent la mi-chan la que l'ha reactivat possiblement només sigui per intentar fer gràcia dient "ui, fa temps que està el tema però jo responc ara". Però ja està bé que es faci memòria de les coses que s'han de fer.
LOL

com?? es va reactivar fa uns 10 dies, després que estigués inactivat des de mitjans de maig. No havia pogut fer-li cas abans. Hi ha gent que té feina més important que entrar cada dos segons al fòrum.

adéeu

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: Subforums a "Series"

#4

Entrada Autor: Ayu » dt. juny 17, 2008 0:00

Jo tampoc no entraria a un fòrum que no m'interessés gens ni mica, la veritat XD
Però bé, per un cop que dic que fas les coses bé reflotant el fil...
Imatge

Respon