Sèries i programes de TV
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
Autor del tema
xordi
- Site Admin

- Entrades: 4422
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: xordi » ds. maig 05, 2007 16:55
Us deixo aquest programa d'humor que ja no faran cada diumenge a la tarda. (També sóc humorista)
Televisió de Catalunya fa una aposta per l'humor i l'entreteniment, la tarda del diumenge, amb un nou programa, "El gran què". Amb una estructura flexible, amb gran varietat de seccions i accions imprevistes, tindrà com a presentador el Berto.
"El gran què" és una producció d'El Terrat per a TVC, que omplirà, a partir de les 16.25, 90 minuts de la graella de tarda dels diumenges, una franja horària avorrida per a molt gent. El Berto ha rebut l'encàrrec d'animar-la. Però qui és el Berto? Tal com ell mateix afirma en el seu blog de presentació (http: //blogs.ccrtvi.com/elgranque.php), el nom i cognom és Berto Romero. Va néixer el 1974 a l'emblemàtica població de Cardona, és actor, forma part del grup teatral El Cansancio i és guionista i humorista.
I ara el Berto debuta a la televisió per fer d'eix i de conductor d'"El gran què", un programa de tarda, familiar i imprevisible com les famílies actuals, en què es barregen els conceptes i les actituds més tradicionals amb les idees i les formes modernes i trencadores. Famílies com les del Berto, on hi ha una mare possessiva, un tiet rondinaire i un germà difícil.
Aquest ambient familiar en què viu el Berto condiciona, fins i tot, la marxa del programa, que no comença al plató, ja que la seva mare no el deixa marxar de casa fins que no hagi berenat, perquè el berenar del fill és sagrat. Per tant, "El gran què" emetrà les primeres imatges des del dormitori del Berto, via càmera web, el mateix sistema que farà servir també per acomiadar-se, per pantalla, fins a la setmana següent. Tanmateix, mantindrà el contacte amb els espectadors a través d'un contestador automàtic i el seu blog, on espera rebre elogis, crítiques, consells, suggeriments, etc.
Fitxa Tècnica:
El Gran Què (01) emès el 29.04.2007
El Gran Què (02) emès el 06.05.2007
xordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 14, 2007 20:26, en total s’ha editat 2 vegades.
-
Txus
- Entrades: 1625
- Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
- Ubicació: I'm fucking Matt Damon
-
Contacta:
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Txus » ds. maig 05, 2007 17:38
De veritat li va agradar a algú aquest programa? Mira que era "hoho"

-
queesposidesquena
- Entrades: 7
- Membre des de: dg. nov. 12, 2006 1:12
- Ubicació: Girona
-
Contacta:
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: queesposidesquena » dc. maig 09, 2007 21:44
Després de dos fracassos d'audiència (un 8 i un 6%) TV3 s'ha fet petar el programa

Es veia venir d'una hora lluny ... Jo vaig veure'n els anunics al Youtube i em van agradar tant que no li vaig donar ni una oportunitat, i menys quan em vaig enterar que el presentador venia d'un grup de "comediants" que es fan dir "El Martirio". Un nom molt ben triat, ja que és un martiri haver d'aguantar les seves historietes

-
Autor del tema
xordi
- Site Admin

-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: xordi » dj. maig 10, 2007 0:04
Si, a mi el primer em va fer adormir literalment, però al segon els del Terrat van fer anar la Silvia Abril per si els feia remuntar, però ja es veu que no.
Bé, tinc el 2on capturat voleu que el penji?
-
Petiso
- Site Admin

- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Petiso » dj. maig 10, 2007 1:03
mmmmm, segueix a la programació .... el capítol 3 el fan teòricament d'aquí dos diumenges.
Adéu !
-
Txus
- Entrades: 1625
- Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
- Ubicació: I'm fucking Matt Damon
-
Contacta:
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Txus » dj. maig 10, 2007 5:56
Potser ja el tenien gravat.
Xordi, això de penjar-lo... tu mateix, quanta gent s'ha baixat el primer programa?

-
Autor del tema
xordi
- Site Admin

-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: xordi » dl. maig 14, 2007 20:29
Afegit un altre programa d'aquest GRAN programa.
Per cert sembla que la gent s'ha animat i se l'ha començat a baixar!
-
DeivitTustei
- Entrades: 272
- Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
- Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: DeivitTustei » dt. maig 15, 2007 12:10
Ja està tota la temporada "completa".

-
huGas.cat
- Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
-
Contacta:
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: huGas.cat » dt. maig 15, 2007 13:14
DeivitTustei ha escrit:Ja està tota la temporada "completa".

Fuà! M'ha passat volant!! xD
-
plim
- Entrades: 1
- Membre des de: dg. des. 28, 2008 18:28
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: plim » dg. des. 28, 2008 19:13
Bones a tothom!
Bé, fa un parell de setmanes que vaig posar a descarregar aquests dos arxius i encara no han començat a baixar i tampoc tenen cap font. Estic molt interesat en tenir-los donat que aquest programa (reconec que era dolenton dolenton) és la primera cosa que va fer en Berto a la tele abans de sortir a BFN i hi ha molta gent, seguidora d'en Berto, que vol veure'l. Per dir-ho d'alguna manera, és com un petit tresor pels seguidors.
No sé si es perquè l'arxiu per manca de deacàrregues o fonts és mort però si sabeu d'alguna forma d'aconseguir-lo us ho agraïria eternament.
Moltes gràcies!