(1978)
DVD+TV
Muntatge: rayner

Sinopsis: Procedents dels recondits extrems de l’Univers, s’han concentrat en aquest gran Fòrum de la Justícia les forces del bé més poderoses mai reunides: SUPERMAN, BATMAN i ROBIN, LA DONA MERAVELLA, AQUAMAN i els SUPERBESSONS ZAN i JAYNA amb el seu simpàtic mico GLEEK consagrats a assegurar la pau i la justícia a tota la humanitat.
Dades tècniques:
Vídeo: DVD, 640x480, 25fps, xvid.
Àudio: TV Català, mp3, 112kbps.
Mida: 220 Mb/capítol – 16 capítols de 20 minuts cada un.
Elinks:
00 – Opening
01 – Terodó, l’Enemic de l’Espai
02 – Els Dimonis d’Exxor (em falta mig àudio)
03 – Batalla al Centre de la Terra
04 – Sinbad i els Pirates de l'Espai
05 – El Flautista d’Hamelí de l’Espai
06 – L’Atac dels Vampirs
07 – Venen els Gegants
08 – Terror de la Zona Fantasma
09 – El Monstre d’Antimatèria
10 – Un Món Sota el Gel
11 – La Invasió dels Cervells
12 – L’Increïble Circ de l’Espai
13 – Batman: Viu o Mort
14 – Batalla de Déus
15 – Viatge a Través del Microcosmos NOU
16 – Ascens i Declivi dels Superamics NOU
XX – Ending NOU
Una captura:

El projecte inicial seran 16 capítols de 20 minuts cada un, que corresponen al segon volum editat en dvd que equival a una de les moltes i difícils d’organitzar temporades de la sèrie. La imatge l’han netejat i els colors són molt més vius del que es va veure per TV3.
Del segon capítol em falta part de l’àudio, si algú té la sèrie gravada podríem mirar de d’arreglar-ho, però ho veig complicat. Si no pot ser, el deixaré amb part de l’àudio original, al cap i a la fi els capítols són independents entre ells.
El primer volum editat en dvd també el tinc però no em consta que s’emetés pel Club Súper 3 l’última vegada que van fer la sèrie. Als Estats Units prometen més dvd's durant el 2007, estaré al lloro…